cuba teka

Cuba korang teka apakah nama buah ini. Mari kita lihat sapa yang pandai meneka





posted under |

14 critics say:

Hilma Rashid said...

anggur..? heheh..anggur ke tuh?
tkkan kuning kot kn..?
tp jgn kata buah zaitun sbb erin xpnh tatau buah zaitun cmner rupenyer..

NuRuL FaRiHa said...

anggur hahahah!!!

PHATABULOUS! said...

KIWI... betul tak izan?? ko buat la quiz.. pastu antar hadiah dari italy... baru syok...

axim said...

ni namanya buah zaitun..

yeaaayyy betul!!!

sila hantar hadiah ke alamat yang akan saya berikan nanti yer..hehe

bestnyer dapat present dari itali..kahkah

Izan said...

to erin -

salah!! tu bukan buah anggur... besar sgt klu buah anggur pun

to fariha -

bukan anggur la rieha...

Izan said...

to syima -

yeah....!!!!! tepat sekali buah kiwi.... dan pemenangnya adalah syima...

to axim -

syok sendiri plak si axim ni. hahahaha salah la xim oi.. bkn buah zaitun tu, tu buah kiwi.nnt akak wat entry pasal buah zaitun plak ok

mengenali buah2 yang terdapat di italy. hahahahahahaha

buah anggur sudah, buah plum sudah, buah kiwi sudah, pasni buah zaitun plak. pastu buah apa plak yek????

eedany said...

eedany ingatkan buah anggur tau...

ni kiwi yg masih kecik ke izan? cian saya ni...tak tau apa2....

:)

Kak Jie said...

owh...buah kivi pokok mcm gini..
batu le pestaim nengok

Izan said...

to eedany -

yela kat msia kan tak de pokok kiwi so camana kita nk tau kan? izan pun sblm ni tak tau jugak. heheheh

haah.. buah kiwi ni masih kecil lg. belum masak lg dan tak leh dimakan.

to kak jie -

saya pun second time tgk pokok buah kiwi ni. hehehehhehe. sblm ni tak penah tgk dan tak kenal pun...

enrico243 said...

kat supermarket sma o gs pun ade jual kiub pati ayam.dia tulis brodo di verdura o carne.hang kenak jerang air n tahn bila dh melegak2,letak pati kiub tu,sampai dia melegak2 gak,pas2 tutup api,jgn wat byk sgt.skit je air tu.aku xsempat nk amik pic ayam yg aku wat,so aku curi2 ambil dr tenet,ehheh

NuRuL FaRiHa said...

hahaha aku pun bawu pasan ni ader bulu2 sket....

aRa said...

lor...mcm 2 ke buah kiwi??? Agagagaga...cam anggur lak...

Izan said...

to fariha -

huhuhuhu... tu la buah kiwi ada bulu.. buah anggur mana ada bulu. muahahahahahahha

to farah -

ish... tak sama la ngan buah anggur. buah kiwi besar. ni nmpk kecik bab tak masak lg. masih peringkat baru nk membesar.

axim said...

mallleeeewwww....!!!salah la pulak..haha

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month