eva the cat


Ni la kucing mak mertua aku.Nama dia Eva. Geram tol aku negok kucing ni. Tp kucing ni mmg selalu kene buli ngan kitorang. Hahahahha. Setiap kali tgk kucing ni teringat plak kat kucing yg jahat dlm citer Stuart Little nama dia Tikerbell.



Mak mertua aku tu suka warna putih. Dalam umah diorang sume kaler putih.Kete dia pun kaler putih. Klu bukak almari baju dia banyak baju2 kaler putih. Tu yg kucing dia pun kaler putih. Kekadang cam menyampah je tgk kucing ni berjalan. Walkcat gitu.. hahahha.. Bila dia berjalan seolah2 cam dia berlagak plak. Cam 'Regina' gitu. Regina tu maksudnya permaisuri.



Aku pun nak bela kucing gak la. Cam best jer kan? Da lama teringin nk bela kucing ni. Tp tanak la kucing mcm Eva ni. Bulu dia panjang sgt. Kang abis satu rumah penuh bulu. Da le suami aku ni allergic ngan bulu kucing. Cik Farah kita byk kucing. Mintak satu boleh???

posted under , |

4 critics say:

fauzi said...

kucing ur mother in law sgt cntik!
n erin pon mmg suke kucing!
huhuuh rindu kucing kt mesia!! uwaaaaaa..
sinih kucing dh mcm robot
sbb dok je dlm umah xbersosial mcm kt mesia
so. bile nmpk kucing2 kt tngkp umah org
mcm patung je
ingt kn mmg patung tp bile uji mata dia
rupe2nye betol kucingnye
sbb mata je yg berjln usha org kiri kanan
bdn tegak je mcm patung
apa daaaaaa..

aRa said...

Comel nye kucing mertua izan ni...mmg sejibik mcm tinkerbell itew...

Nak minta kucing i ke??? mahal tambang dia tau...agagagaga...

Izan said...

to erin - tu la pasal... si eva ni pun sama gak kekadang dok kat tingkap tu nmpk cam patung je. tak gerak2. kekadang sian plak kat dia kene kurung dlm umah..

to farah - ish... mahal ke? tak jd la nk mintak. hahahahhaha

PHATABULOUS! said...

isk..isk..isk... kucing aku yg serupa macam ini kena curi di kuala selangor... orang sini agak nyer tak de duit nak beli itu sbb curi. nama dia anabelle.. tp dia tak suka bersosial, atau digomol. so aku agak dia meroyan kot...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month