aku di tagged lagi

Aku kene tag lagi... Kali ni kene tag oleh Cik Som plak. Asyik2 muka aku jugak yg kene tagged. Bg la kat org lain plak.. Hahahahhaha

1. Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan.....
Hadiah??? Sapa yg teringin nk bg adiah kat aku nih??? Aku wat wish list nyer.. sesapa teringin nk adiahkan sila lah yer...

  • - DVD Smallville dr season 3 smpi abis. =)
  • - Nak seekor anak kucing boleh???
  • - Set vitamin untuk kesihatan
  • - Tiket penerbangan ke mana2 tempat pelancongan
  • - Tiket Cruise ke tempat2 yang sejuk
2. Alasan Terhadap pilihan tersebut.....
Nak beli sendiri tak tau la bila.. so klu ada sesapa baik hati nk adiahkan tima kasih bebanyak. Jasa anda amat dihargai

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati.....
Sudah tentu org yg saya minati itu my husband. Dia seorang yg:

  • - Amat terperinci dlm sesuatu perkara
  • - Jujur
  • - Banyak idea
  • - Dedikasi terhadap kerjanya
  • - So sweet...
4. 5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi.....)

  • - Makanan (saya suka makan ok)
  • - Internet (tanpa internet kita akan ketinggalan)
  • - Gambar (mengingatkan kita pada byk kenangan manis & pahit)
  • - Burung (teringat kat my Birdy.. Ntah idup lg ke tak)
  • - Lampu2 neon di waktu malam yg berwarna warni ( i'm scared of dark )
5. 5 Pekara yang dibenci...

  • - Kene tagged ( tak larat la nk jawab )
  • - Nak kene dgr org membebel
  • - Orang yg banyak sgt tanya soalan
  • - Menghadiri majlis2 formal
  • - Nak kene bayar PTPTN (aduh... bila nk abis bayar tak tau la)
6. 5 Orang yang Mahu di Tagged...

Cukup la 5. Terharunya saya...

posted under , |

4 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

hahaha no prob babe...aku sajer2 gak kalo ikutkan aku jarang nak tagged org...

fauzi said...

haaa..? i kene lg meyyy..???
huhuuh..xper2
nnt i jwb ok?

Izan said...

to fariha - jarang2 tagged pun aku kene gak tagged dr ko. huhuhuhu

to erin - tu la i pun asyik terkena ajer. jawab2. klu tanak jawab pun xper.. hehehehhe

sukahati said...

byk2 benda lam donia...ko mintak dvd smallville??? bleh donlot wehh

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month