ada lagi

Wah... ada lg bloggers bagi award kat aku. Syoknya. Mari kita meriahkan blog ngan award2 yang kita terima. Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa.


Award ni aku terima dr Lily Suhana. Dua award lg tu ha. Thanks!!!





Manakala award ni plak diberi oleh Kak Mieza. Award MESRA.....!!!!!! Siap wat gaya ngan suara ala2 Bob AF sepertimana yang akak suruh. Hahahahahaha. Suka la award ni bab saya mmg mesra alam pun. heheheheheheh



Thanks again to both of you... So dengan secara rasminya aku pun nak anugerahkan award2 ni kepada sesapa yang rajin menyinggah blog aku. Terima kasih atas sokongan anda selama ini. Kepada sesapa yang baca entry ini jgn segan silu ambil anugerah ini yek. Sila meriahkan blog anda. Hurray!!!!!!

posted under , , |

8 critics say:

Mieza said...

tahnks yang...sudi ambik award dr akak nih....:D

rajin2 hapdet ya...

NuRuL FaRiHa said...

aku suka!!!

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

wah..ini pon termasuk erin gak ke?
biar tol..?
takut terperasan lak!
tp kalo erin terperasan,
takkan izan nk tlg coverkn kan..??!
heheheh
malu siotttt

Izan said...

to kak mieza -

thanks to you kak mieza...

to fariha -

amek jgn tak amek award tu...

to erin -

ye award ni untuk semua yang rajin singgah di blog izan, termasuk la erin. So jgn lupa letak award ni kat blog. Jgn memalu ok. hehehehehhehe

NuRuL FaRiHa said...

hahah baik ngan rase tak malu nyer aku pon mengambill award ini hahahah....

Izan said...

to fariha -

tak payah nk memalu. sila ambil sume award tu. aku tgh baik ati ni. hahahhahahahah

NuRuL FaRiHa said...

aiyok baik hati....sangat terima kasih...

Izan said...

to fariha -

sama2 daun keladi. lain kali bg lagi. heheheheheh

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month