tukar musim

21 september bermulala musim luruh di Italy... Selamat tinggal musim panas. Da start kene pakai baju tebal skit skang ni. Angin semakin sejuk, cuaca agak tidak menentu dan asyik ujan jer.

Gambar ni aku amek masa kitorang outstation aritu. Tengokla awan punyala gelap. Sebab tu la kitorang terpaksa stay lg sehari aritu bab cuaca macam ni kalau nk drive malam2 kang bahaya. Tambah plak hujan lebat ngan guruh petir lg.




Kalau da awan gelap apa lg hujan pun turun la ngan lebatnya.... Dalam dok tengah hujan yang begitu lebat tu tetiba nampak plak pelangi. makin lama warna pelangi tu semakin terang. Pastu bila tengok betul2 ada 2 pelangi lg tu. Nampak tak?



Pelangi ni pelangi penuh lg tau. Tengokla camana pelangi ni bersambung dr kanan ke kiri. Tp makin lama pelangi ni makin terlindung dr awan yang gelap itu. Subhanallah...



posted under , , |

5 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

huhuhu....ko tau kitorg teringin pi venice huhuuh kuar umah naik bot kata dier....

axim said...

pelangi....lama tak tengok...

subhanallah..

aRa said...

bestnya dpt tukar² musim ni...i likeeeeee...cni ngah musim panas...dok sakit pale je ni...

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

cantik nye pelangi tuh
pelangi penuh lg tuh
sini dh lama xnmpk pelangi...

Izan said...

to fariha -

kat manjung pun ada venice kan.. hehehhehe

to axim -

cantik kan?

to farah -

tu la mmg tak sabar nk tukar musim ni bab musim panas aritu asyik sakit pale je. tp bila sejuk sgt pun tak mau gak bab tak tahan sejuk brrr....

to erin -

sebelum ni pun jarang jugak ada pelangi. =)

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month