ditiru peniru kene tiru

Kalau orang ingat tag yang lepas aku ada citer pasal Mirko yang mula berminat lagu Peterpan. Beberapa hari lepas aku baru discover satu penemuan baru. Tak tau la korang sume da tau ke tak pasal hal ni. Aku kat sini baru je tau. Maklum la dok jauh kan. Banyak berita sampai lambat kat sini. =)

Sila lihat apakah kisah yang aku nk sampaikan kali ni....


Mirko kata mmg dasar peniru tol la... Kot yer nak tiru pun jangan la tiru bulat2. Tiru skit2 da ler. Apakah komen anda sume...

posted under |

6 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

siotnyer tiru betol2 nih...

NuRuL FaRiHa said...

aku tingin nak twngok mirko nyanyi lagu nih...hikhikhik..

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

hindustan mmg suke tiru meniru ni
tak silap erin
ada kes lain yg tiru meniru ni
org lain tiru lg indon gak
ish..tak kene saman ke?

rasp said...

sejibik tiru ek..

aRa said...

Agagagaga...biasa la 2...Malaysia pun ade tiru gak...ade 1 lagi Saiful klo tak silap tajuk dia Ku Juga Mencintaimu...i penah dgr lagu itew versi Philipines...sejibik...tapi mmg masia tiru la bab lagu 2 agak lama dah...Agagaga

aFkaR'z said...

sedap jugek version hindustan ni..

anyway, aku bukan peminta hindustan

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month