sejuk tak abis lagi

Kat italy skang ni masih lg musim sejuk. Minggu lepas cuaca begitu baik sekali. Cahaya matahari, suhu da tak sejuk sangat, tp minggu ni suhu sejuk balik. Hujan setiap hari. Salji pun turun lagi (tp kat Rome tak salji pun). Tak sabar nak tunggu musim bunga. Bila la nak abis musim sejuk ni.

posted under , |

16 critics say:

Diarihatiku1976 said...

alangkah seronoknya kalo dalam gambar tu ada saya..ahahksss

bspotgurl said...

Bestnyee

Delimasari said...

kami kat m'sia pun xsabar tunggu ni...

littlenailofar said...

wah, bestnya ada salji...

bilalah saya nak dapat main salji ni ^^

atty's said...

salji.....beshnya ...org tak penah..main salji..ekekekkeke..tc izan.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mcm lebat lg jek salji die....alorr..nk tgk tulip..

SJB said...

Same here hehehe. Tak sabar nak tunggu musim bunga (^_^).

lily lotus said...

ko boleh tiupkan sikit angin sejuk kat malaysia..huhu

Syida said...

bestnya salji.. teringin nak pergi sana. kat msia panas sgt.. 36 dgree celcius.

Missing Cat said...

utk pengetahuan ko, kat malaysia skrg ni musim panas ye...hujan sgt jarang ye skrg ni...nak tido mlm kena ada aircond, klu tak mmg jenuh la nak lena ye...

jom jalan2 pi melaka..! said...

apalah cerita pokok bunga tulip tu yer? kesian, mesti dia sejuk....

jom jalan2 pi melaka..! said...

wow bestnya salji turun kat sana, cuaca kat malaysia pulak dah semakin baik dan hujan dah mula turun sekali sekali....

nampaknya pokok buah2an mcm rambutan dan durian ada nak berbunga nie..he3

dalam bulan june or julai nanti dah boleh belasah makan buah2an tempatan....he3

Joyah Sempoi said...

salam izan..

so far dah dua tiga hari ni, cuaca masih sejuk dan sangat windy (tu yg tak tahan tuh)..wpun matahari tegak atas kepala langsung tak rasa..

salji tu mmg nampak seronok jerkan, tapi dia punya sejuk yang tak tahan tuh..:)

happyichigo♥ said...

haish..meh lah sini snow..dtg malaysia plak...berjanggut la tunggu!

~ Lady ell ~ said...

musim sejuk ke,bunga ke,tetap best..untung izan dpt merasa...:)

Cath J said...

Bunga Tulip ok ke?? :)

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month