berangan di waktu malam

Hahahaha... Gelak dulu sebelum cerita.... Tgh dengar lagu Westlife. Aku teringat zaman skolah dan awal2 tahun masa kat UiTM Lendu Melaka. Tetiba rindu kat semua kengkawan dan teringat semua kenangan zaman silam... =)




Teringat jugak, aku siap ada sticker mamat2 westlife ni. Hahahaha.... Lawak la plak bila teringat balik. Pasang CD diorang ni banyak2 kali sampai nak rosak la CD tu.

Pastu teringat pulak kat pelakon Jepun ni yang aku minat giller satu ketika dulu. Hahahaha. Hensem kan. (Gila bayang kejap). Mula minat pelakon ni sejak Drama Bersiri 'With Love'. Kawan2 bilik aku kat UiTm Melaka tahu banyak cerita aku disebalik pelakon jepun ni. =) Malas citer panjang2. Da giler bayang dan ketawa sorang2 memalam buta ni. Hahaha.. Nak pi tidur. Esok nak keje weh. Kang ada gak terlewat bangun nnt.



posted under , , |

6 critics say:

p R i n c E S s _ N said...

hoho..tringat zaman BSB jgk..amik gmba dlm magzine wat 1 buku utk tmpal...huhuhu

POSH76 said...

dua2 pun I minat u...hensem hehe

POSH76 said...

Dah komen ke blom ni...tp same to me...I pun minat dua2 ni...sebab hensem hehe

lily lotus said...

aku rasa mirko lagi hensem dari mamat jepun tu..huhuhu

rasp said...

zaman sekolah tu kalo dikenang...
rasa cam kelakar je kan..
i pun peminat westlife dolu ngehehehe

rasp said...

zaman sekolah tu kalo dikenang...
rasa cam kelakar je kan..
i pun peminat westlife dolu ngehehehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month