angin

Petang semalam angin punya la kuat. Maklumla tak lama lg nk tukar musim dari musim panas ke musim luruh. Kat sini everytime nk tukar musim cuaca memang tak menentu. Angin kuat kekadang hujan. Angin kuat camni waktu siang ok le. Tp bila malam angin kuat camni aku takut. Bunyi angin tu yang buat aku takut sebenarnya. Hahahahahaha. Aku ni penakut orangnya, nak wat camana.

Sebelum kawen dulu kat umah sorang2 dalam bilik bila angin kuat camni mula la tarik selimut tutup muka ngan bantal bila nk tidor. Skang ni tido berdua pun takut gak. Heheheheheh. Tp Mirko plak suka angin2 camni. Dia kata kalau boleh nak tdo kat luar je. Mesti best. Berangin je. Eee... Idak la aku sanggup nk tdo kat luar ari2 berangin camni.

posted under , , |

10 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

wahhhh atut2 (base cik pikah) aku kalo ujan guruh muruh aku takut la angin kureng sikit tapi jangan yang mcm pusing2 tornado wpon kecik tepi aku pon aku takut....waaaaa atut2...

Izan said...

to fariha -

ha... banyangkanla angin je aku da takut, kalau ada guruh segala lg la kecut perut aku. huhuhuhuhu. mmg tak tdo la jawabnya...

aRa said...

kat kuantan 2-3 ari ni asal petang je angin kuat mcm itew...tapi i suka bab sejukkkkk...agagagaga...

goooooood girl said...

i like......

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

tol la..angin kuat lol...
sini pon pnh angin kuat time mlm2
sejuk sgt!!
smpai kene pakei tebal2 dok dlm umah
tp, pelik sbb even angin kuat dan hujan lebat,
kami yg dok kt atas skali nih xdgr la plak
bile terpandang tingkap atau bukak tngkap baru tau apa yg berlaku kt luar..
hahhahahha...

Izan said...

to farah -

izan pun suka bab sejuk. tp tak suka tang bunyi tu. hahahahaha... seram je bunyi nyer.

to good girl -

TQ!!

Izan said...

to erin -

da sejuk ke kat sana? kat sini lom sejuk lm. malam2 pun masih panas lg kat sini. huh.. bila la nk sejuk ni. tak sabar rasanya...

NuRuL FaRiHa said...

hahah tu la aku atut2 dah la mak aku ubah katil aku tepi tingkap uwaaaaaaaaaaaaaa....

Izan said...

to fariha -

huhuhuhuhu... jgn pandang kat tingkap. muahahahahahahahahah

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

dh sejuk dh izan
dh kene pakei tebal2 skit kt umah
tatau la kalo sok2 panas blk

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month