takde cerita

aduh.... aku sakit kepala lg... Ni kali kedua dalam minggu ni aku sakit kepala. Musim panas tak habis2 lg. Bila la nk tiba musim luruh ni at least cuaca akan semakin sejuk. Di musim panas camni kepala aku mula la sakit berdenyut2. Bila sakit pale apa lg kalau aku tak menampal kool fever kat dahi. Hahahahahaha. Tu je la keje aku tiap kali aku demam or sakit pale. Tp tu la kool fever ni tak de jual kat sini. Ada sesapa ke nk tolong poskan untuk aku. Kool fever aku da nak habis. Tinggal lg satu je. Huhuhuhuhu.

posted under , |

8 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

wah comel la ko bertempek kat dahi...errr koolfever ek ti ku carikan pos kat ko jangan sampai time raya udah....

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

alahai ciannye..
dh mcm baby plak tmpal2 nih
mmg kne cari stock baru nih nmpknye
sape la yg sudi tlg nih..
anyone...?
tlg la ek sesape kt msia tuh..

Kujie said...

alaaa..cianntya..tak sihat ye?

Anak kak jie pun tak sihat..dah bawa g klinik

get well soon

Izan said...

to fariha -

tu la keje aku tiap kali demam. tempek menatang tu. kekadang mirko ketawakan je kat aku.

to erin -

sebenarnya kool fever ni mmg untuk budak2 pun. tp belasah je la. mujarab la jugak. boleh tahan smpi 8jam. kalau camimi demam leh gak guna kool fever ni. order la dr msia. heheehehehehe

to kak jie -

bulan ramadhan ni ramai plak yang tak sihat kan. tu la namanya dugaan...

NuRuL FaRiHa said...

hahaha takper aku bule belikan tapi ngantor nyer ko kasik alamat....ha konpem aku anto...

Izan said...

to fariha -

weh, ko biar betul nk ngantor kat aku kat sini. nk pos mesti mahal giler. tak pe la nnt aku blk aku beli byk2 skit. bekalan untuk setahun. sementara nk balik setahun sekali. =)

aRa said...

Alalalalala...cian nye dia...nak senang and murah...ambik face towel letak lam peti sejuk...kat freeeeezeeeeer itew...sedia la 3-4 face towel...bila demam...ambik 1 letak kat pale...bila dah abis sejuk...masukan balik lam frezer and ambik lagi 1...agagagaga... kan senang...

cute la muka hang bertempek benda 2...

Izan said...

to farah -

hahahaha.. betul gak. tak terpikir pun idea tu. len kali leh wat camtu. TQ! hang mmg banyak idea no...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month