pokok cabai

Hahahahahh... Lihatla pokok cabai aku yang aku beli minggu lepas. Cantik kan? Warna warni gitu. Ketiga2 pokok ni harga 5 euro je. Aku da rasmi pun cabai ni. Ya ampun pedas nak mampus. Nasib baik aku buh satu je dalam masakan. Kalau buh dua tiga bijik mau berasap telinga suami aku. Hahahahahhhahaha




posted under , |

10 critics say:

sukahati said...

ko beli dah siap berbuah ker?? mana aci :p

middaygeo said...

tomeinyer cabai tu..gemuk2 lak tumbuk wat sambal belacan sedap kot

lily lotus said...

mirko layan masakan pedas ke??

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

untungnye ada laman
leh bercucuk tanam
jadi suriumah merangkap
petani moden gak le ek..
hehehehe

Izan said...

to som -

pokok instant la tu. kang beli pokok tak de buah lambat sgt nak tunggu

to middaygeo -

sambal belacan? lama tak makan ni. nak kene buat la nnt

to lily -

sapa kata mirko tak layan makanan pedas. layan je. da makin pandai makan pedas. =)

to erin -

da tu dok umah je kan skang ni. buat ler pape yang patut. hahahahahah

Mieza said...

besor nya cili tu...pedas ek...cantik lak warnanya...colourfull

rasp said...

masyaAllah gebunye cabai2 tu..mai pos kat 1 sepokok hahahahha..gewam lah tengok!!

Signorina Syima said...

pokok cabai mmg tumbuh macam tu ke?? kenapa cabai tak ikut graviti?? konfius lagi...

Izan said...

to kak mieza -

kat sini pokok cabai tu derang wat hiasan. buakn wat makanan. bab derang tak makan pedas. =)

to rasp -

tu yang terbeli tu. geram je tengok buahnya yang berwarna warni.

to syima -

hahahahahha... tula namanya pokok cabai italy.

aRa said...

Agagagaga...wat hiasan ke...kita cni ha mai kutip terus masuk lesung wat sambal...agagaga...tapi cute je i tgk pokok cili ni...agagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month