bendera merah


Dua tiga arini mood tak baik arr... Banyak perkara sedih yang berlaku. Huhuhuhuhu... Tambah2 plak bendera merah sedang berkibar. Paham2 la kan org pompuan... Lg la bertambah sensitip dengan setiap kejadian yang berlaku. So tak de mood nak bercerita. See u guys bila mood da ok yer...
p/s: gambo diatas adalah gambo pada tahun lepas. Masa Hari Raya Haji. Masa tu tak kawen lg. Ni adik aku punya keje la tu candid masa aku tgh tdo. Tdo ler perut da kenyang. Huhuhuhuhu

posted under |

9 critics say:

FaRiHa said...

hahahha bendera merah upenyer minah nih ku pk ko peknen tadik...

lily lotus said...

aku pun ingat ada jr. in progress :P

FaRiHa said...

haha ngk penyokong aku tuh...entry sgt bahaya ini...hikhikhikhik

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

ala ciannyer..
cover soon ok..
jmpa lg nnt..

Izan said...

to fariha -

pandai la ko rieha... sakit pale muntah2 tu mmg ada tp bendera merah pun ada. camana tu??? =)

to lily -

jr in progress? tunggu dulu la yek...

to erin -

coming soon...

Signorina Syima said...

eh korang ingat dalam keadaan bendera merah tu tak boleh peknen ker?? mana tau "dia" berenang kat tempat lain dulu.... hiks

pesanan dari dr syima yang tak bertauliah...

huhuhuhu

FaRiHa said...

ahhaha ok2 selamat memprogress ek...aku tgh layan mato nak titun nih

rasp said...

aduh mmg bila camni..semua cam tak kena kan...takpe take ur time laling...hope things will be better soon..

aRa said...

Agagagaga...i pun klo bendera merah mmg mood swing ya ampun...cuba la kenakan i...ade nye kena jerit...agagagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month