mood minggu ini


Mmm... mood untuk minggu ini. Happy kot??? Harap2 mood tak baik minggu lepas tak berulang lagi. Walaupaun tersenyum tp hati ni sapa yang tau kan. Orang bila nampak kita gembira mula la nak menghancurkan hidup kita dengan mengeluarkan kata2 yang tidak baik dan kata2 itu boleh menghiriskan sekeping hati yang amat sensitif ini.

Huh poyo.. Hahahhahahah... Aku tensen la sebenarnya. Bengang pun ada. Orang bermuka2 ni rasa nak penampor pun ada. Kekadang kita kene hormat pada orang tua tp bila mulut org2 tua amatla cabul dan kurang ajar adakah kita kene hormat orang itu??? Aku doakan kata2 kesat yang diluahkan pada diri aku akan tempias pada darah daging derang sendiri. Dan orang itu aku akan ingat apa dia da buat kat aku smpi mati. Nasib la, aku ni mmg kejam orngnya. Sapa buat hal ngan aku, jangan harap aku nak maafkan. Jahat ke aku? Huh, org yang mengata dan mengutuk aku dan keluarga aku tu lagi busuk hatinya.

Sabo... Sabo...

posted under , |

15 critics say:

Nur Hareza said...

uitt.. ko kenal aku x??
sabo ye.. jgn marah2.. dah cantik2 ni.. kena belagak cool.. tp kan izan.. lawa la sekarang ni.. mcm muke pelakon tv lak..

sukahati said...

weh...mcm dok kat kg la plak...makcik2 mengata2....kat sana pon ader yerk kes cenggini??? tapaham2...manusia2

rasp said...

sabor sis...
mai i dusyum dusyum kat owang yg buat u tu...
mmg sis..kata2 berbisa ni susah nak forgive & forget kan...

Anonymous said...

sapelah yg tak syg mulut tu..ko cilikan jer..haha..sabar ekk..biar Tuhan byr cash jer kat org camtu..aminn

RiEz said...

shuke gambar ini sangat jelita...izan ko berisi sikit nih nampak cam eja plak aku ngk...hkhikhik...aku curik bukak kat opis nih...aku pandang sekeliling takder org siot sungguh aku belom lunch lagi lapo...ermmm uwaaaa atutnyer nak kawen...

Izan said...

to hareza -

weh, hareza. mesti la aku kenal lg ko. ingatan aku masih bagus lg. heheheheh... terima kasih atas pujian anda. jgn lebih2 kang kembang lubang idung lak. =)

to som -

masalahnya org yang dok mengutuk tu org melayu la beb. org italy mana main jaga tepi kain org ni.

to rasp -

tu la dok tgh sabo la ni. sabo.. sabo...

Izan said...

to lily -

mmg doakan tuhan je yang balas sume kata2 yang telah dilemparkan pada diriku yang tidak berdosa ini. huhhuhuhuh(cam baca skrip la plak)

to fariha -

mmg aku berisi. tu blom tunjuk perut lg tu. hahahahahhahah. tp aku rasa eja tak de perut cam aku... =)

awat takut lak nk kawen. bagus arr camtu. doakan ko happy sokmo

Signorina Syima said...

wah... aku terlepas entri ini..

ko marah pada siapa ni?? aku ke?? ke aku kenal orang itu??

"pulang paku buah keras" je... ko bantai je sekali kat muka orang tu....

*aku sedang jd batu api ni...

Signorina Syima said...

dear.. u look different compare to back years... ada kawan2 kita tanya bila ko berubah macam ni?? i mean ur look...

aku suka tgk ko makeup... buat la entry main makeup2.. ko belajar sendiri ke, ko belajar kat kelas makeup...

Izan said...

to syima -

aku tak masuk kelas makeup pun. aku belajar menconteng makeup dimuka sendiri. hahahahahahhahaha. makeup pun kene ada mood gak. kalau mood baik, rajin ler mengadap cermin. kalau tak main belasah jer...

anyway, org yang aku marah ni tak de sapa pun kengkawan yang kenal. hanya aku dan keluarga aku jer yang kenal. =)

Erin Rashid said...

amboi..pandai make up
tp kalo izan nk tau
erin nih make diri sdri mmg fail
mcm nk masuk kelas make up la
ok tak..?
heheheh...

RiEz said...

hahahah betol aku pon main2 conteng ajer muka aku...hahaha ko tau aku sentap nih bendera berkibar mood aku larik....baru kene tegur n bebel 20min aku dah nangissss.....waaaaaa aku sangat ase pilu....

~ Lady ell ~ said...

sabolh izan...org hati perut busuk ni akn trpancar kt luaran..tk yah lh nk brmuka2 wat2 baik...leh jln la ekk...

Mieza's Penny said...

sabor bebanyak yang...rambut sama htm , hati lain2.klu x ckp tangan nak menampor...meh akak nak bg pinjam tgn akak nih....:p

aRa RaMaDhAn said...

Signora...habaq mai sape sakitkan hati hang itew...dia kat msia ka???meh cheq bw parang sekali serang dia...agagagaga

sabar la izan...mmg semulajadi sifat sesetgh manusia begitu...kita mmg tak mampu nak halang klo dia dah busuk hati...doa je bebanyak moga 1 ari nnt dia insaf...

ish² hang ni...dah kawin ni makin berseri muka tau...terbayang lak kat pale i skrg ni pic yg i send kat u kat email...ala...pic kita kekecik dulu...agagagaga...sungguh kita meningkat dewasa kan...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month