camilla vs eva

Kalau korang nak tau aku ni mmg la pencinta alam sekitar. Hahahahhahah. Nak citer ada kucing yang selalu melepak depan kedai kitorang. Kedai kitorang??? My parents in law ada bukak kedai jual barang2 import export thn lepas. Dulu aku keje kejap kat situ. Tp skang aku tgh cr keje lain. Bosan arr keje kat situ. Amboi memilih la plak.

Berbalik pada kisah pencinta alam sekitar, kucing ni mmg selalu lepak kat depan kedai. Jinak lak tu. Kekadang dia masuk lepak2 dalam kedai, kalau orang datang dia pun kuar tunggu kat luar, bila org kuar dia masuk balik. Bijak sungguh binatang2 ciptaan tuhan ni kan.

Jom layan video2 ni. Meow....

posted under , |

7 critics say:

rasp said...

sis, i tgk both cats tu montoks aaaa comel!! manja plak tu!

lily lotus said...

kedai jual brg import eksport tu still ada ke..nape u taknak keja lg..kena ngorat dgn customer ekk :P

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

jinak la sgt kamilia tu
tergedik2
tergesel2
kalo la sini pon ada kucing yg berkeliaran dtg
mesti erin dh cekup amik tuk bela
aduhaiii.. bestne dpt usap kucing

Diana said...

eeeeiiii cumeinye miow tuh!
nak pinjam bule xD

Signorina Syima said...

izan...

kenapa kucing omputih, besar2?? bagi makan ape yer??

cuteaslina said...

aii akak...huhu...geramnye tgk camilla wat gedik2 camtu...tapi apsal eva cam takde perasaan jek...

apsal kucing kat sane comel2, gebu2 dan besar2 yek? akak pos kat sini seko bley?

takyah la kak syima nak beli kucing lagi dah...ngeee~~!!!

aRa said...

manje nye la...geram i tgk...sama mcm Taybe kucing i itew tapi klo time nak minta mkn ajor mcm itew...agagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month