nampak macam sedap



Mmm... mmg nampak sedap pun.. Tp bila makan tak leh lawan la Dunkin Donut. Huhuhuhuh. Aku rindu nak makan Dunkin Donut. Kat sini tak dak Dunkin Donut.

posted under |

9 critics say:

sukahati said...

kat sini popularity dunkin donuts dan merudum...orang sker makan big apple pulak skang ;p

rasp said...

a'ah sis, nampak very the yummylicious...tapi tak brapa ek..

enrico24 said...

mmg sedap,aku penah wat masa pratical kat italy dulu,mmg sana xde dunkin donut,sana donut original,makan x ingat kat org sni,hang bila nk mai kl?

enrico24 said...

fuyoo nampak sedap ni,mkn xingt org sni,aku penah wat donut cm ni masa pratical kat sana .sedap,kalah dunkin donut sni,

lily lotus said...

suruh laa family ko courier..huhu

Erin Rashid said...

eh..erin pon minta giler DD
dulu ada stall dkt sini
skrg dh tutup
tatau apsal
nk kata tak laku tak kot
sbb erin dok slalu borong
smpai naik berat bdn
huhuhu

sHa said...

sabah oi..
dunkin donut xsedap lgsung la..
skrg ada donut baru. nama dia jCO. nanti awak balik,saya bwk awk makan....tp awak la blanja.sedap gila..msti awak nk mkn hari2..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yunk.kt msia skg famos gn jCo o big apple..layan seyhh..nti balek msia try taO..

aRa said...

Izan...Dunkin donut org dah tak pandang...Org skrg p JCO atau BIG APPLE ajor...sedappppp sehhhhh...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month