my blogspot

Sejak dua menjak ni aku selalu sgt kene tag ngan hakue eryn. Tag pendek2 ni rajin la aku buat, yang panjang2 tu aku nak kene pikir berpuluh2 kali baru la nak buat. Jom tgk apa la yang si eryn ni nak tau dr aku.

1. Apakah nama blog anda sekarang dan mengapa anda memilih nama itu?
nama blog - the story of me
sebab apa guna nama tu? sebabnya blog ni aku dedicate untuk cerita kisah2 kehidupan aku kat italy ni


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
nama blog - www.puerile82.blogspot.com
sebab apa guna nama tu? sebabnya puerile82 tu da berabad lamanya aku pakai. sejak dr zaman skolah lagi. terasa serasi lak ngan nama tu. tp aku tak pernah tau plak puerile tu adalah perkataan italy. adakah itu namanya takdir aku kat italy ni =)


3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
method??? mmm... main ikut suka hati aku la nak tulis camana pun. bukannya ada skema jawapan pun kan. hahahahahah

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
tak pernah plak terpikir sama skali nk hapuskan blog ni. sebabnya aku suka jer menceburkan diri dalam dunia blog ni. berkongsi cerita dan pendapat dgn blogger2 lain dr seluruh dunia. =)

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada orang yang tag anda ini?
blog org yang tag aku ni aku sangat sempoi dan ceria. orangnya pun sempoi gak. actually aku br jer kenal ngan dia. walaupun kenal tak lama tp melalui penulisan dia da boleh tau dia ni sempoi orangnya..

6. Senaraikan 5 orang untuk diTAG:
aku rasa cam da ramai jer yang da buat tag ni. aku jer terlambat wat tag ni. huhuhuh. tp kalau ada yang teringin nak buat sila la buat jer. pastu bgtau aku, nnt aku pi blog korang

posted under , |

7 critics say:

pRincESs_N said...

layan je laa tag...

its me said...

tahniah ko da siap...leh aku tag ko lagik...babe aku ade update baru inner shine lagik...wowwwwww kilaun camelia da memnaco neh....

Dee said...

ok gak kan tag ni bila kita xde idea nk update apa2..

cendawanintim said...

tag...alahaiiii!!

bencana alam tu camana yer?

attyfir said...

saama ar kalo rajin buat..hehehe..

aRa RaMaDhAn said...

best gak wo sekali sekala layan tag...lagi² masa dah tarak idea nak post entry ape...Agagagaga

rasp said...

i pun sropa dgn u..tak main lah method2 berblogging...blasah je asal org phm dah :D

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month