surprise

Mirko selalu wat surprise kat aku. He is so romantic... Aku jer jarang wat surprise kat dia. Huhuhuhuhu... Ari Jumaat aritu balik dari keje tetiba dia hulur coklat berbentuk telur ni... Sukanyer saya. Coklat kegemaran aku lak tu...

Sebenarnya da banyak kali aku usha coklat tu kat kedai. Nak beli tp mahai sgt. Tu yang dok pikir banyak kali nk beli, tak mau beli, nak beli, tak mau beli. Harganya Euro 9.89. Kalau tukar kepada Ringgit Malaysia lebih kurang RM 50

Dalam telur ni ada hadiah. Hadiah apa aku pun tak tau. Kita simpan dulu la coklat ni yek. Sayang plak nak makan. =)





posted under , , |

16 critics say:

e_ja said...

ni klau ank akak nmpak ferrero rocher ni ada gak dia suh beli ni kang..ank akak peminat ferrero rocher sejati..

kat sini mahal sgt coklat tu..huhu..

aRa said...

Ish...bukak la...sila mkn coklet...nak tgk hadiah ni...Agagagaga...

lily lotus said...

aduhai...jeles ok...hehe...u're so lucky!

eya said...

syg bangat kat mini dia tu,sbb tu suke seprise2..syioknye..bertuah izan

Tny said...

Ferrero Rocher?? :p~~~
Ehh Izan, oorang Italy mmg romantic kan.. Bertuah.. syioknya dia.. :)

rasp said...

how sweettt...sronots kan bila dpt surprise2 nie...tak sabar nak tgk isinya :D

senoritaviolet said...

uhuhu..behnyee!! nak juggaaaakk!! ehehehe...

tipahvogue said...

lerhai...bleh plak sayang nak makan nooo...hahaha....dah bukak nanti, jgn lupo tunjuk rupa paras coklat ittew ya!!!

Kujie said...

uuuu..sonoknya...

kak jie dah bagi klu 2-3 kali..hehehe

bln ni birthday kak jie..dok intai wishlist.

Joyah Sempoi said...

nak jugak...hehehe...kat cnipun byk gler jual telor besar...especially cadburry..td p belanja ada usha jugak...bg hint kat hubby..tp die tak baper nak paham la...next time kena beli terus la gamaknya...huhuhu

Erin Rashid said...

betol la..mirko tuh romantik la org nyer!!
well.. i like suprises too!!

Dee said...

so sweet...bertuahlah dpt hubby romantika d'amor..hehehe..

atty's said...

kalo tak nak kasi kty izan..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

romanticnyerrr hubby sis...

~ujicham~ said...

org italy mmg terkenal ngan romantisnya kan.

BeMiE said...

kenapa la kt mesia takder coklat rup cmni.. huu

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month