christmas is coming

Alkisahnya hari sabtu kitorang pi Leroy Merlin. Bila masuk2 jer da boleh nampak banyak barang2 sempena Krismas sudah mula di jual. Semua org pun da sibuk nak beli barang2 untuk persiapan krismas. Raya la katakan.



p/s: pagi tadi pi IKEA pun penuh dengan barang2 untuk perayaan krismas.Org shopping raya pun ramai giller. Nak parking kat IKEA tu jenuh pusing sampai dua tiga kali.

posted under , |

13 critics say:

BeMiE said...

tak beli topi santa claus ke.. ngeh ngeh ngeh

Diarihatiku1976 said...

wah meriahnya.. mcm raya kat malaysia je kan.. mesti masa ni perfume murah kan..

bspotgurl said...

Betul la izan, kat mesia pun samalah... every where dah start jual christmas deco..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

beshnyerr..mst sale kencang ni...tumpang nk bli brg hantaran bole...huhuhuu

nizaa said...

ee..tak penah tgk tempat yang betol2 jual benda2 untuk krismas..ke ada tapi aku yg jakun..hahaha..

ps: dah klik ur prudential..=)

Scha said...

Wah izan bestnyeeee
kak scha kalau time
decorate ni memang suke sgt
kalau disuruh jadi
window display artist
for mall, kakscha suke sgt sgt :)

Mrs Taj said...

klu christmas mesti warna merah merata tempat..tak sabo nk tgk wajah2 christmas di sana...mesti bnyk gambar menarik..

Dee said...

yelah..dh dkt nk christmaskan..cepatnya dh next year..

Erin Rashid said...

beb, diorg 1 bln awal pon dh buat sales..
tuh belum lagi masuk pasar xmas diorg
dah kire happening dah tuh dok sana kan..? (sbb diorg tak smbut aidilfitri sbb tuh xmas je yg dianggap happening!)

lily lotus said...

aah..ada sebulan lebih jer lagi..kat sana dah terasa kehangatan ekk

rasp said...

mesti meriah kan kat sana...
pernah i ke germany time christmas dulu...
best tul tgk deco dorang!

sWeEtdARLinG said...

naper Ikea kat mesia ni mahal2 semua barang2 dia banding dengan ikea2 lain negara?

Ms AiReEn MoHd said...

jap aku konpius lak...ko ape [asal nak eli pokok kismis ni...hikhik....

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month