nak cari kayu... nak cari kayu...

Hari sabtu kitorang ke Leroy Merlin nak beli heater baru. Skang ni da masuk musim sejuk. Kalau tak de heater dalam rumah boleh beku kesejukan. Actually kitorang mmg ada heater tp heater yang pakai gas.

Gas sangat mahal skang ni. Kadang2 tu dua bulan hampir Euro 500 bayar untuk gas. Skang ni kitorang nak beli heater yang pakai kayu api. =) So jimat skit. Hanya 2 batang kayu api boleh panaskan sepanjang hari. Pasni jenuh lak jadi cam filem P. Ramlee.. Nak cari kayu.. nak cari kayu... , Nak cari kayu.. nak cari kayu
. =)

Credit to Google

Heater yang kitorang nak beli lebih kurang camni. Cantikkan siap leh nampak api kat situ. =) Kitorang nak beli yang kecik sebab rumah kitorang kecik jer. =)

posted under , |

18 critics say:

Scha said...

Izan, heater tu
cantik, nanti dah
beli izan ambik gamba kay :)

Erin Rashid said...

wah..aku teringat dok sana
mmg heater tak leh nk pasang kerap
kalo tak bil melambung!

terpaksa pakei bnyk lapis dlm umah
plg kelakar, bila amik wudhuk
terketaq ketaq cik oiiii
nk takbir allahuakbar pon
mengigil2

lily lotus said...

bestnya..aku jgn kata nak beli..tgk pun tak pernah..haha..klau dok genting leh laa beli kot

POSH76 said...

wow bestnyer mcm citer omputeh...hehe

tipahvogue said...

kalo la kat mesia pon ada musim sejuk gak, harus aku soh abah buat serombong kat dinding!! beli kayu api bebanyak!! sonoknyaaaaaaaaaaaa.....

BeMiE said...

kalu kt mesia una heater ni mau mendidih otk .. hehe

atty's said...

cantik heater tu ..

.: mama cute :. said...

sungguh comel heater tu..sayangnya kat rumah kami tak bleh pakai..ahhahaha.. tak sesuai..sat g kanak2 riang wat bakar kertas plak.. lagipon takde cuaca sejuk pong kat sini.. tarak pasal mau pasang..ehhehehe.. amek gambo yang betul2nye okeh.. somel bangatttt!!!

rasp said...

wow! bestnya...
bila tgk gambar tu,
tingat buku2 crite anak2 i...
hanzel & gratel..hehehehehe...

CikMin said...

wah besnyer...dulu masa visit hubby kt ireland...rumah dia ada tempat ni..tp xde kayu nak bakar...pakai heater jek..klu x buleh berangan kan...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

msia pon sejuk..sejuk sbb ari2 dok ujan...hihiih

Joyah Sempoi said...

kat sini takdelah plak tmpt nak membakarnye tuh..sumer dah pakai heater yg melekat kat dinding nun..

last year masa mula2 sampai sini, tak tahan sejuk..bukaklah heater 24 jam..sekali dapat bil, rasa macam nak meroyan sekejap..dekat £400 tuh..utk 3 bulan punya bil..

tahun nih dah tahu..bukak 1-3 jam jer, agak2 dah panas terus tutup..tk sanggup nk sedekah lg tahun nih..hehehe

sWeEtdARLinG said...

memang chomeeel... buleh pakai kat mesia musim2 ujan cenggini... jangan kena hanyut dek banjir dah lerr

Dee said...

cutenya heater tu..nmpk antik pun ye..

Dee said...

cutenya heater tu..nmpk antik pun ye..

Dee said...

cutenya heater tu..nmpk antik pun ye..

~ Lady ell ~ said...

cute je heater tuh.tp senang ke nk dpt kayu nye pulak..

Ms AiReEn MoHd said...

dah macam labu labi lak...hahaahha nak cr kayu nak cr kayu...dreaming....aku sampai italy da ni

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month