telur emas

Semalam selepas makan....

Mirko : tanak bukak ke coklat telur ferrero rocher tu?
Aku : malas nak bukak lg bab coklat yang da berbukak tak abis makan lg
Mirko : kecik ati tau tak mau bukak adiah tu...

Aku : yela meh sini nak bukak, jom makan sesama... =)


Jom bukak coklat ni tengok apa lak ada kat dalam tu yek...




Dapat keychain berbentuk love gitu.... Pastu last2 aku sorang jer yang belasah coklat tu. Tgk la tak smpi setengah jam da rongak da coklat tu. Da hampir separuh da aku belasah. Mirko rasa skit jer. Dia tak minat sgt coklat ni. Aku yang suka giller coklat.


posted under , |

31 critics say:

Ma'am_Chelsea said...

Olololoooooo..

Comey nye keychain tu!!!!!!!!!!!!!!!!

=)

tipahvogue said...

humang aih...nih mmg minat giler makan coklat nih!! dasat! dasat! sib baik badan menten kuruih!! hehehe...

santek plak keychain tu!! :D

~~ciklinn~~ said...

sedapnyerr dik coklat tu...besor gabak..kat m'sia takder... huhuhhuh

*SiRibenMerah said...

huaaaaaaaaaaaaaaaa~
neh yg nak nangis nehhh..
u leh tayang coklat tuh dgn penuh detail kat I neh..
kijammmm woooo~
erkk, kata org.. coklat penghilang stress??
I sokong~!!

Tny said...

Izan.. kotak keychain tu dlm coklat ke? Keychain pun nk bentuk love.. itulah.. kan.. org Italy ni romantik!! Syioknya you....


Hahaha:)) ajak2 ayam je tuh!!! =p

lily lotus said...

jgn ko mkn dgn pembalut kilat2 tu udah :P

rasp said...

sis, pandai lak mirko ckp melayu ek hehehehehehe...

ada udang disebalik mee,
ada keychain didalam telor :D

uish sib baik i tak ngidam oooo kalo tak nak je i minta coklat tu..yum yum

mama | sarah | syimir said...

eee izan syoknya makan cokelat ferero roche tak terbayang sebesar itu!!!

||alis|| said...

mak aii.. 1st time tgk kelat beso gabak gini.. lompong plak tuh, haha! best gak dapat keycin tuh, nak sangkut katne nnt? hehe..

e_ja said...

jap2..ferrero rocher tu mmg dibentuk rupa telur tu lah ehh??..ingat telur tu bekas dia je..hehehe..sangat romantik marco..pndai ckp melayu lagi..ahaks..

pudding pie said...

wah, besonye cokelat!!!

nak jgk..ferero tue.. hehe =)
cuma x phm la, kechain tu dlm cokelat ker??
so, kalo nak amik, kne la mkn cokelat dulu ea??

Missing Cat said...

wah lazatnyer izan...mesti rangup2 jek coklat tu ek...pergh...aku pg langkawi takde lg coklat ferrero roshe yg cam tu tau...

Izan said...

MA'AM CHELSEA -
Tq.. Tq...

TIPAH -
mmg maintain kuruih... tp tak perut tu yang tak berkenan ni.

CIKLINN -
tu la pasal. kat msia tak de. kalau ada mesti mahal giller...

SI RIBEN MERAH -
betul tu... makan coklat banyak2 leh kurangkan stress =)

Izan said...

TNY -
ha'ah, kotak keychain tu dalam coklat. kene pecahkan dulu coklat tu br leh amek adiahnya. ala2 surprise gitu.. =)

LILY -
hahahahaha... tu da kebulur bebenor namanya kalau makan ngan pembalut skali..

RASP -
sis, tak de maknanya mirko ckp bahasa melayu. tu da di translatekan kepada bahasa melayu. hahahahahah

MAMA SARAH SYIMIR -
tu baru medium saiz. ada jer saiz yang lebih besar. tp tak larat la nak makan sorang2 beli yang kecik udah ler kan. =)

Izan said...

ALIS -
apesal kat msia tak de jual coklat besor2 cenggini yek...

EJA -
coklat tu mmg berbentuk telur. tgh2 dia kosong bab dalam tu ada adiah keychain td.

mana ada mirko ckp melayu kak. tu saya yang alih bahasa ... heheheheh

PUDDING PIE -
haah, keychain tu ada kat dlm coklat tu. kene makan coklat dulu untuk amek hadiah. takpun pecahkan jer coklat tu... =)

MISSING CAT -
farah, kat msia tak ada coklat cenggini. aku rasa kalau nak import pun mesti mahal sgt bab tu derang tak jual kot. aku rasa la kan.

simplycrafty said...

Helo izan, Wow!
kalau i makan choc egg tu sorang pon takpe, sebab ferrero tu my fav hehehe
cantek gambar izan, thumbs up :)

Joyah Sempoi said...

aritu nak jugak beli telor besar cenggituh tp banyak utk bebudak la plak..byk yg cadburry punyelah..cari ferrero rocher mmg takde jual...takpelah, next yearlah gamaknya...huhuhu...

Izan said...

SCHA -
cantek ke gambo2 tu? malu la plak.. =) thanks...

JOYAH -
kalau saya yang untuk budak2 pun saya belasah gak. hahahhaha.
coklat cadburry kat italy tak de jual la. da la my favourite tu...

Erin Rashid said...

takpe izan
ni anggap je la umpama awk mkn kulit telur
bkn coklat
(takut sgt gemuk! kalo dh gemok gedempol tuh xpela jugakk kan..?)

Ms AiReEn MoHd said...

bak sini sikit...jgn byk cakap..hahahah weh mkn bende sesedap tak bg org..tak baik la wehh....sian kami terliur jer...meh dtg umah aku ..semlm aku main memasak ..name resepi tak tau...resepi hentam keromo..

zawana said...

nak cokelat gak,,ehehs

Dee said...

wow..gitu rupanyer ye..besar tu...izan i tau napa u maintain kurus..ada member dee..dia x mkn nasi sebulan..tp ari2 mkn coklat..u tau..dia slim..lose weight..sbb tu dee mkn coklat gak..nasi dee posa..kehkehkeh..

miezrina said...

eh'eh comelnya telur hehehe

@xiM said...

mirko pandai cakap melayu yek akak??hehe

aRa said...

coklet itew mengoda daku...hiks...sib baik hormon i tak de lak terasa nak mkn coklet...Agagagaga...key chain itew sweet la...

senoritaviolet said...

huhuhu...mcm sedap je coklat tuh!! huhu..nak jugaakkk!!

~ Lady ell ~ said...

aduih..bape hari abis choc tu izan...besar nyer..mana nk simpan..

Izan said...

ERIN -
masalahnya berat bdn izan tak naik sgt tp lemak tang perut tu yang membuak2. uhuuhuhuh

HAKUE ERYN -
jauh la weh nak bg kat ko. sementara nak tunggu aku balik dah abis aku makan. =)

ZAWANA -
tak dapet la... udah abis. hehehehe

DEE -
tp kan dee, izan coklat makan, nasik pun makan jugak. heheheheh

Izan said...

MIEZRINA -
comel kan. mula2 sayang jer nak makan. =)

AXIM -
tak de nyer mirko cakap melayu axim oi... tu da translate.

FARAH -
tak suka makan coklat ke farah... ish, izan plak mmg pantang tgk coklat.. =)

HUD -
hud, bukan mcm sedap. mmg sedap pun.

LADYELL -
kejap je da abis izan belasah coklat tu. tak de masalah cr tempat nak simpan. heheheheh

Lily.Lulu said...

so sweet ok
ada keychain love lagi kat dalam tu

sedapnyaaaa cokelat tu
i pun giler cokelat
besh gilerrrrrrrrr !!!!

ngapp !!!
:D

jemiro said...

wah, coklat berbentuk telur yah, nampaknya enak sekali :)
hehehe
saya jadi ngiler :)

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month