bunga tulip baru




Lambatnya bunga tulip aku nak tumbuh weh.... =) Tahun lepas aku tanam bunga tulip kaler purple kan? Tahun ni aku tanam bunga tulip kaler campur2 pulak. Tak sabarnya nak tgk. =)

posted under , |

13 critics say:

rasp said...

oooooo bestnya leh tanam2 tulip kat umah...
i suka sgt tgk tulips nie...

missgee said...

Tulip??
tak sabar gak nak nengok .. (^.^)

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Hhhhmm... Tulip... Kalo la kat nieh leh tanam tulip tu... Iskkk!!! ::.

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Hhhhmm... Tulip... Kalo la kat nieh leh tanam tulip tu... Iskkk!!! ::.

Delimasari said...

bestnye pepagi bangun tengok
bunga tulip mekar di taman...
sejuk mata wehhhh

kakngah said...

kat sini blh tgk tulip plastik je la.... huhuhu!!!

lily lotus said...

aku pun tak sabar nak tengok..kalerful abislah ekk

nn said...

huhu. bestnya leh tanam bunga tulip. kat rumah ada yang plastic and kaca punya je. huuhuhu

nn said...

huhu. bestnya leh tanam bunga tulip. kat rumah ada yang plastic and kaca punya je. huuhuhu

Me, Mrs Taj said...

kitaorg kat sini pun tak sbao nk tgk hasilnya..heheh

Delimasari said...

izan bunga tulip bla nak mekar, kami d ms'a menunggu ni.....

iva saionji said...

mak ai...tulip ke...suka nie...suka bila bunga dia dah kembang....chantek sangat2...leh post satu ke malaysia..hehe

SuperNova Moon said...

Hai,sy nk tnya psl penanaman bunga tulip.boleh ke bunga tulip ni d tanam kt mesia?kt mana nk dapatkn biji nye?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month