mendarat di Airport Orly

Selepas penerbangan selama 2 jam lebih kurang dari Lapangan Terbang Ciampino Rome, kami mendarat di Lapangan Terbang Orly, Paris. Lapangan terbang ini terletak lebih kurang 15 km dari pusat bandar Paris atau lebih kurang 20-30 minit perjalanan. Cuaca di Paris sejuk yang teramat sangat. Lebih sejuk dari Rome. Hari yang kitorang sampai suhu -4 darjah. Aku sungguh takut, takut tak sanggup nak meredah sejuk selama berada di Paris.

Sebaik turun keluar dari lapangan terbang, kitorang ambil bas untuk ke pusat bandar dan seterusnya ambil metro untuk ke hotel. Kat bandar Europe tak leh naik teksi weh. Cekik darah. Mahal gilos. So kene naik bas atau metro. Dalam bas sempat ambil gambar bila da nak sampai ke bandar Paris






p/s: banyak lagi gambar akan menyusul dalam entry2 seterusnya

posted under , |

8 critics say:

.: mama cute :. said...

sungguh santek.. bubuh lagi banyak2.. ni..takde pesbuk kah? kalau ada nk add buleh? hehehe..sana msti lagi banyak gambar kan

Missing Cat said...

izan...aku rase ko makin lawa la skrg...lawa sgt...

missgee said...

Indah Dunia..
Duniakah indah??
yang ntah bila aku nak pegi..
hurmmmm...

Izan said...

MAMA_CUTE -
facebook ada tp jarang digunakan. =) gambar pun tak banyak kat sana. blog lebih update dr facebook. hehehehehe

FARAH -
ko rasa ke? hahahahha.. jgn, kang kembang idung aku yang sediakala kembang semangkuk ni. hahahahah

MISSGEE -
insyaallah... ada rezeki mana tau. yang penting jgn dtg masa musim sejuk. sejuk giller. tp kalau tahan sejuk, tak de masalah. =)

Delimasari said...

aduhhhh = jamu mata kami kat m'sia = mmg cantik

rasp said...

woweee...bestnya dpt tgk gambar2 nie..nice place!

SJB said...

Happy face ke? heheheh. Mesti lah kan sudah sampai kat Paris (^_^).

Ms AiReEn MoHd said...

sgt suker muker ko kan...lame ko amik cuti ekkk sonok keje menanti ko kat opsi nanti babe..ngeeeee

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month