first day @ Paris

Sebaik saja tiba kat hotel, berehat sekejap. Salin baju, pakai baju yang lebih tebal. Stokin pun pakai sampai 3 lapis. Jangan tak percaya. Tu pun masih terasa kesejukannya.

Pusing2 sekitar area hotel kitorang. Sangat suka area ni. Kat area ni jer banyak tempat menarik. Tp tak abis pusing weh. Hahahahahaha. Anyway, area ni namanya Montmartre.




Selepas tu terus kitorang ke Eiffel Tower. Lebih kurang kul 5 da mula gelap. Cepat tol gelap. Masa ni keluar dari Metro sejuknya tuhan je la yang tau. Mmg tak sanggup nak pusing2 area Eiffel Tower ni. Nak naik sampai atas lagi la tak sanggup. Ambil gambar pastu terus masuk balik Metro. Tak mampu nak tunggu lebih lama lagi. Kaki aku hampir beku even pakai stokin tebal sampai 3 lapis.

Huhuhuhuh... tak de muka aku kat sini. Nak bergambar pun gigil weh. =) Masa ni rasa nak balik hotel cepat2 then masuk dalam selimut. Bbrrrrr.... nasib baik la sampai2 hotel jer bilik mmg da sedia panas. Diorang pasang heater. Ahh.... Bestnya masuk selimut sejuk2 ni =)

posted under , |

10 critics say:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Owh!!! Eiffel tower yang cantik... Berangan dulu... Hahaha!!! Mau ke Paris jugak... Wwwwweeee!!!

Izan, -4 darjah ek?? Aritu gi Abetone pon tak tahan, nie plak nak gi Paris dgn suhu camtu, beku la daku... Huhuhu!!! ::.

RiEz said...

eiffel tower tu cantikkan..kawan aku cakap cantik giler masa dier nak bukak lampu...

Erin Rashid said...

huhuhu
aku pon pernah rasa sejuk gitu
tapi bile dh blk msia, terngiang2 lagi sejuk kt sana
huhu.. have fun ur holdiays kkk..

happyichigo♥ said...

whoaaa.....best!

missgee said...

Izan..
kesejukkan itu..
Bleh terasa time aku baca..
sejuk ehhh!! :P

rasp said...

awesome! cantik sungguh eiffel tower tu ek...
i baca u sejuk pun, i dah leh mengigil hehehehe

Delimasari said...

rilek dok dlm selimut = bestnya
bla kengkawan nk smpai sanan

SJB said...

Wahhhhhhhh Eiffel tower. Jealous lah.

Ms AiReEn MoHd said...

kalau kate paris la kan..aku hanya tawuu tu Eiffel tower tu jerk...tah ejaan aku betoi ker tak tah la....apsal la best sgt ko ekk dpt jalan sini sane..bertuah idup

Me, Mrs Taj said...

bestnya dapat tgk scr live eiffel tower tuh...kenangan tak dapat dilupakan tuh..

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month