semalam dan hari ini

Semalam sehari suntuk tak boleh keluar rumah. Salji turun lebat dari pagi hingga pukul 4 petang. Walaupun salji da berhenti pada petangnya tp tak boleh keluar rumah jugak sebab kereta kami tak de rantai.

Me, my mum in law and my sister in law

Hari ini pulak cuaca agak baik. Matahari bersinar bercahaya. Keadaan jalan da semakin elok kerana matahari tadi telah mencairkan ais salji. Pagi tadi keluar rumah suasa sungguh cantik sekali. Semua rumah penuh ngan salji di atas bumbung mereka. Yang nak tergelak tu kereta merata2 di tepi jalan. Ni mesti semalam mereka tak leh nak jalan ngan salji penuh. So mereka tinggal jer kereta mereka di tepi jalan.


Salji penuh kat ladang anggur sebelah rumah kitorang




Keadaan rumah kitorang semalam dan hari ini

Semalam... Masa ni salji masih lagi lebat

Tengahari tadi. Ais da mula cair.

posted under , |

10 critics say:

SJB said...

Nasib juga you ambil banyak gambar. Sebab tidak tahu bila lagi ada salji kan.

Note: Nice pictures (^_*).

missgee said...

20 tahun tak turun salji..
dasyat...
Kalo msia tiba turun salji..
Ngeri nyerrr.. :P

P/s:Bila arr nak rasa main2 salji.. hurmmm

RiEz said...

huhuh salji2...

Missing Cat said...

Saya selalu terserempak dgn encik saiful dekat mahkamah...Nmpknya perbicaraan masih panjang lagi...Harap dapat mendengar keputusan berkenaan kes ini tidak lama lagi. Take care.

Missing Cat said...

lain kali letakla gmbr ko ice skating ek...??? kekekeke

Tihara said...

aii..dah lame dah akak ngidam nak main snow..hikhik :)

rasp said...

brrrrrr tgk je pun rasa sejuk!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

haaa...br cabtek ade ihao putih...peace!!

Delimasari said...

lom pernah tengok depan mata salji setebal ni... mmg sejuk sgt le ni

lily lotus said...

sweetnya pic dgn ur MIL tu..nmpk dia sgt sporting

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month