bunga tulipku masuk sangkar

Pokok bunga tulip aku sudah menunjukkan tanda2 untuk berbunga tak lama lagi. Seronoknya. Da mula nampak beberapa jenis warna.


Tahun ni aku campur2 bunga tulip so pertumbuhannya agak tak sekata. Ada yang tinggi ada yang rendah. Ntahla aku pun tak paham. Padahal aku tanam semua pada hari yang sama.

Untuk mengelakkan kejadian yang tidak diingini seperti tahun lepas, aku terpaksa masukkan bunga tulip aku ni dalam sangkar. Tak mau la kan pisang berbuah dua kali. Huhuhuhuhu.. Sian pulak tgk bunga tulip aku ni dok dalam sangkar.

Wahai bunga.... kembangla engkau dengan mekarnya. =)

p/s: Hari2 aku menjenguk kat sini. Tak sabar nak tengok warna2 bunga tulip ni =)

posted under , |

17 critics say:

SJB said...

Cepat juga bunga tulip you menjadi kan. My tulip belum lagi ada apa apa huhu.

Kniedaz said...

kami pun xsabar nak tgk jugak..hehe

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Suke!!! Suke!!! Suke!!! Suke!!! ::.

suhaila-ab said...

bukan ke yg tukang perosak tu yg kena duk lam sangkar??heheheh...

Dee said...

i love tulips!!

Norsham said...

cantiknye......tak sabar nak tengok dia kembang......

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeayy....tulip nk bebunga...

rasp said...

i pun terasa excited....
tak sabar plak nak tgk tulips u...

lily lotus said...

ini betul2 punya jaga bunga yang sedang mekar ditaman. kalaulah anak dara boleh disangkar gini..huhuu

SharHanah® said...

Wah, nnt kembang mekar tulip tu mesti cantik punya... nak sekuntum blehhh?... huhuhu.. my febret flower arrr...

Mrs.Sheikh said...

tangan izan tu ajaib.. tanam ape pun jadi..lagi2 tanah tanih kawasan tu sangat subur kann... tak sabar dah nungu tulipppp tuuh

Delimasari said...

cantik nnti tu....
kena sangkar kau wahai bunga tulip...
mekar lah dengan segera...

baby said...

post tulip tu bley...xsabar nk tgk gak..

Merah Baldu said...

xsbr nk tgk ni..dlu my dad prnh bli tulip..tp mati.maybe sbb cuaca kot..malaysia kan panas

sWeEtDaRLinG said...

dah nampak dah tu skit2 pucuknya kuar
sweetdarling79.com

~ Lady ell ~ said...

izan,kene belai die hari2..baru cepat dia mengeluarkan bunga.ckp mcm izan tulis dlm blog ni..'wahai bunga,kembanglah engkau dgn mekarnya'

we'ols ni semua dh over exited nih.

Cath J said...

wowwww.... cepat nya dia membesar.... I love tulips... tumpang tengok je lah... -_-

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month