cabutan bertuah sempena easter

Tak lama lagi perayaan Easter bagi orang2 Italy. Perayaan ni mmg sinonim dengan telur. Sana sini penuh jual coklat berbentuk telur. Dekat bar sedara Mirko, seperti tahun2 yang lepas ada cabutan bertuah untuk dapatkan coklat berbentuk telur yang besar gedabak ni. Tp thn ni tak besar sangat kalau nak compare ngan tahun lepas. Ni krisis ekonomi punya pasal la ni. Nak tgk tahun lepas punya cabutan bertuah sila klik sini.

Aku lak yang sememangnya hantu coklat sangat suka bila tibanya perayaan ni sebab macam2 coklat boleh dijumpai di pasaran. Giller beli coklat la weh... =)

posted under |

7 critics say:

rasp said...

untungnya u sis time nie..
byk choices lah kan...
kalo i dok sana...
easter lah yg ditunggukan...
nak ceklat mengalahkan budak2 i nie hehehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

x ya click..N igt sis dpt present choc telor...huhuhu...wahh..itu stawon y lepas kah..

~ Lady ell ~ said...

sekejap je dh setahun kan izan.rasa mcm baru je izan citer pasal easter ni.tp mmg best la dpt merasa mcm2 perayaan kat tempat org.

SJB said...

Oh ya Easter tidak lama lagi lah hehehe, boleh lah makan banyak sikit coklat ni kan hehehe.

Wow besar betul coklat telur tu, siapa lah yang bertuah tu ah?.

Delimasari said...

cantik juga bungkusan berupa telur tu yer IZAN...

Dee said...

cekelat..sedapnya..

lily lotus said...

aku ingat yg thn lps punya tu. gila kenyanglah mkn coklat..huhu

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month