sibuk beraya

Bukan aku yang sibuk beraya.... Korang kat Msia mesti tgh sibuk beraya kan. Ada ke orang yang blogwalking arini??? Kitorang kat sini keje cam biasa. Tak de maknanya nak amek cuti lama2. =)

Oklah kepada yang sibuk beraya, selamat hari raya... Aku saja nak promote gambar kawan aku yang sekarang ni berada di Afrika Selatan atas urusan kerja. Gambar ni diambil masa dia pi safari. Sebenarnya aku jeles tgk dia bergambar ngan anak singa tu. Huhuhuhuh... Aku pun nak jugak.... Kenapa la comey sangat anak singa ni. =) Baik lak tu. Ni yang tetiba aku nak ajak Mirko pi Afrika, nak tangkap gambar nga anak singa. Hahahahaha....

posted under , , |

9 critics say:

Cik Agogo said...

nak jugak bergambar ngan singa...

CathJ said...

comeiii... tapi takutttt hihihi..

atty's said...

kecik nampak comey je ye anak singa nie,,.huhuhuh..kalo besau.mau kita dibahamnya

salam aidiladha ye izan

Dee said...

wui..kalo dee dok sebatu jauhnya..ekekeke...

butique4u said...

so cute la anak singa tu :)

sukahati said...

neh ko bgtau sha tak ko tepek gbr dia kat sini.....hahah

SJB AKA SUE J-B. said...

Untung nya dia dapat dukung anak singa.

Lieya said...

Betullaaaa.. sangat comey anak singa tu... heee

Delimasari said...

takuttt singa...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month