Cittadella Alessandria, Italy

Cantik kan tempat ni? Tak tau pun kewujudan tempat ni di negara Italy yang serba antik ni =) Terletak di bahagian utara negara Italy daerah Piemonte. Tak jauh dengan Milan. Hari Rabu ni kami akan ke sana. Tujuannya?

Mirko terlibat dalam satu pameran fotografinya di sana selama 3 bulan dari April hingga Julai. Tujuan kami ke sana adalah sempena pembukaan pameran fotografi tersebut. Seramai lebih dari 100 orang fotographer terlibat dalam pameran di sini.
Kalau tgk kat gambar tu korang nampak tak ada bangunan di tengah2 tu, di salah satu bangunan itulah akan berlangsungnya pameran Mirko nanti.

Kalau tak de aral aku akan update cerita2 sepanjang kitorang kat sana. Kalau hotel kitorang tak de internet tak dpt la aku nak update. Maklumla hotel2 kat Italy ni cikai skit. Kalau ada internet pun kekadang kena bayar. Hampeh.....

posted under , |

12 critics say:

rasp said...

mmg cantik & unik tempat nie sis...

tipahvogue said...

kreatif nya landskap kat situ!! menarik arh!!! nanti amek gambo manyak2, tempel kat blog hoccay!

KayNisa said...

birunye sungai dia..

Nora Fuad said...

Izan, speechless!

Lieya said...

Uuuwowwwww bestnyeeeeeeeeeee

sW33tdARLiNG said...

wahhh nampak shape dia tu... cantik!

Anonymous said...

nak gi jgk....huhuhuuuuu....
-zue-

lily lotus said...

mmg nmpk unik. ada chance update ekk

RaNiA said...

cantik n unik...

Netnet said...

mcm maze laa pulak kan......

syieranuar said...

kak izan,ape kabar?sihat?lame x dgr cte :)

Erin Rashid said...

izan, kalo 3 bulan korang kene syik berulang ke sana ke? letih juga jauhnye dak? t api bila tgk views gini terubat letih tu plak kan...?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month