berkelah di bawah pokok

Buah ceri da semakin masak. Kat pasar da banyak jual buah ceri da. Tapi buah ceri kitorang tak masak sepenuhnya lagi.

Petang tadi balik kerja aku da petik beberapa biji buah ceri yang da merah untuk rasa. Sedap.....

Masih kene tunggu beberapa hari lagi. Pastu leh la berkelah bawah pokok makan buah ceri... =)



posted under |

6 critics say:

suhaila-ab said...

terperecik ayor liur..tu rasa masam ke manis..bg kut pos sikit..

Sz said...

izan, rasa dia macam buah anggur ke?

sedappppnyaaa

Anonymous said...

anto kat aku sket weh...aku biase bli korea punye je,aku teringin nak rase ceri depan omah kao plak...
-zue-

RaNiA said...

izan..sedapnya ceri segar dari laman...yum yum...

Lieya said...

Adoiiiii tengok pun terliuq... hu huuuu bak pos sikit izan.. ehehehe

Nora Fuad said...

as salam, izan: menelan bertan air liuyr sendiri melihat buah ceri yang kemerahan.. kalau dek kerana tambang kena bayar empat angka, esok juga rasa nak ke sana.. he he

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month