tempahan dari italy
Ada sesiapa nak order barang2 dari Rome? Made in Italy gitu... Tapi bukan order kat aku la kan.... =) Seorang rakan blog bernama Hana pemilik Butik HS akan datang ke Rome pada minggu depan. Hana ada buat bisnes secara online kat blog dia.
Oleh yang demikian, kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan barang2 berjenama seperti Gucci, Louis Vuitton, LongChamp, Hard Rock Cafe dan macam2 lagi, sila hubungi Hana dengan segera. Tempahan yang lewat dari tarikh dia nak berlepas ke Rome tidak akan di layan. Hahahah (Ayat ni aku tambah sendiri)
Oleh yang demikian, kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan barang2 berjenama seperti Gucci, Louis Vuitton, LongChamp, Hard Rock Cafe dan macam2 lagi, sila hubungi Hana dengan segera. Tempahan yang lewat dari tarikh dia nak berlepas ke Rome tidak akan di layan. Hahahah (Ayat ni aku tambah sendiri)



