buongiorno

Boungiorno tutti... ( selamat pagi semua)

Pagi ini amatla malas nk bangun pagi. Huhuhuhuhu... En. Mirko kita da bising da bab dia nk pi breakfast kat luar. Cam biasa la ari ahad breakfast luar seperti sediakala. Semalam da ler dia tdo lambat. Kul 3.30 br masuk tdo bab sambung keje dia kat komputer pas balik dinner semalam, pastu dia blh bgn dulu. Aku yg tdo awal ni pun tak mampu nk bgn awal dr dia. Hehehehehehe



Arini kitorang tukar angin skit. Tak breakfast kat tempat biasa yg kitorang gi tu. Bukan apa jauh la tempat tu. Skang ni kan minyak mahal so terpaksa la berjimat2 skit. Kitorang g tempat lain. 10 min smpi la cuma Mirko tak suka gi tempat tu bab dia kata banyak org2 tua. Pemandangan tak menarik. Huhuhuhuhuhu...Suami aku tu mmg la cerewet jgn tak tau...


Antara pilihan2 lain yang ada...


Kitorang amek breakfast seperti biasa croissant ngan capuccino. Bila nak bayar. Ya ampun.. 7 euro. Mahal nk mampos. Tempat2 lain selalu kitorang bayar 3 euro je. Mirko pun berkata 'baik la kita pi tempat jauh tu tp bayar 3 euro je.. croissant dia pun lebih sedap'.

Ni la pemandangan dr bar yg kitorang g breakfast pagi td. Antik kan. Hahahahaha. Tak suka la...

9 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

hahahha bestnyer sarapan pagi...

eedany said...

Esok dah mula kerja... rasa malasnya nak pergi kerja.

gerenti kena monday blues lagi.

:)

Izan said...

to fariha - mana tak naik berat bdn aku kalau hehari belasah capuccino. huhuhuhu

to eedany - monday blues... aduh mmg la tak best...

PHATABULOUS! said...

aku tak teruja cerita makanan mingguan ko nih.. tapi aku teruja tengok ko seksi...

gulp.... telan air liur seyh... nasib aku ni pompuan...

aRa said...

Mahai nye la tmpt org tetua ni kan...bgs p tmpt lama...asal ati puas...biar la minyak abis ckit...anda sungguh cute pic di atas... :) sila pose² maut lagi ye...tepek cni...soh laki hang ambik kan ke...agagagaga

fauzi said...

amboi..cekcinye cik izan nih.. huhuhuhu

Izan said...

to syima - ish.. i'm straight ok. hahahahha

to farah - nak pose maut2 susah la. kang kene kutuk plak. hahahaha

to erin - terseksi la plak arini. heheheh

sukahati said...

aku tgk gbr ko tuh, ko mmg dah berisi la

Izan said...

to som - tu la akibatnya klu ari2 makan italian food. tu belum tgk tang perut lg tu. hahahahahahaha.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month