jiwang

Ish... Skang ni ramai plak member2 tengah jiwang ni. Sana jiwang, sini jiwang. So aku pun nk menjiwangkan diri aku jugak la kan. Hahahahah. Sibuk je...

Aku tgh dok dgr lagu2 yg aku dapat dr adik aku Shakirah aritu. Baru arini berkesempatan nak dgr. Bila terdengar muzik lagu si Aizat ni rasa sedih plak. Tajuk lagu dia 'Hanya Kau Yang Mampu'. Tetiba terjiwang sendiri. Hahahahha... Lirik tu tak de kene mengena pun ngan aku. Cuma muzik dia tu bebetul menusuk kalbu.

Tak tau la plak kot2 lagu ni da basi ke kan kat Msia. Tak kenal pun sapa Aizat ni. Maklumla kita kat sini da byk ketinggalan berita2 terkini tentang Msia.

Sedih tak korang? Aku dgr cam nak termenangis pun ada. Nak nangis kang suami aku tanya pesal plak kan. So cover je la. Huhuhuhuhuhuhu. Ada dekat lima enam kali aku ulang dengar lagu ni. So kita layan la yek lagu ni.

Lagu ini ditujukan kepada sesapa yang tgh jiwang di luar sana. Muahahahahahah...






Aizat - Hanya Kau Yang Mampu



Ku cuba redakan relung hati,
Bayangmu yang berlalu pergi,
Terlukis di dalam kenangan,
Bebas bermain di hatiku..
Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku..
Harusnya takkan ku biarkan kau pergi,
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku..
Harusnya takkan ku biarkan kau pergi,
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
Aku cinta ooohhh..Aku cinta oooohhh...

posted under , |

5 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

hmmm lagu nih memang best...serius...tak tipu ringtone mak aku tuh....

fauzi said...

izan, kalo ini penyanyi malaysia bernama aizat, rasanye dia nih pelajar akademi fantasia yg keberapa ntah dh lupe. hahahah
tp dia nih time erin maseh ada lg kt malaysia
nk tgk org nye mcm mana g search kt yahoo..
heheheh

aRa said...

Idak la basi sgt pun...lagu ni kira lagu masih baru gak la...

Aizat ni bekas pelajar AF5 tahun lalu...lagu dia SAHABAT pun best tau...farah nangis bila dgr...izan try la dgr...tajuk SAHABAT...

eedany said...

huhuhu...terjiwang sudah!

bestkan lagu ni? eedany pun suka. Dgr balik2 pun tak pandai puas...

layan the karatz izan..

;)

Izan said...

to fariha - mmg best. first time dgr terus tersuka

to erin - da tgk da. aizat ni mcm bob AF tu jugak. rupa tak de tp suare sedap...

to farah - oo.. lagu sahabat pun dia nyanyi ke? best gak lagu tu. tau lagu tu bab tgk citer sindarela. Muahahahaha. layan....

to eedany - tu la pasal. tetiba leh jiwang plak. da lama tak layan lagu2 jiwang ni. sejak kawen asyik dgr lagu metal je. hahahaha

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month