makan angin

Ah...... Da lama tak gi makan angin petang. Yela ada org baru je siap keje dia kan. So boleh la gi jenjalan cenggini. Klu tak alamatnya dok umah je la....


Lebih kurang kul 6 ptg semalam kitorang kuar gi jalan2 makan angin kat tepi tasik. Dekat ngan umah kitorang ni ada 2 tasik. Maklumla org dok kawasan pergunungan kan. Muahahahahhaha. Kat sini ada tasik Albano ngan tasik Nemi. Semalam kitorang gi kat tasik Albano. Tasik ni merupakan salah satu kesan gunung berapi beratus tahun dahulu. Mmg kawasan tu kawasan gunung beapi pun. Tasik ni amatla dalam. Setiap tahun mesti ada kes kematian kat tasik ni. Org mati lemas tp mayat selalunya tak dpt dijumpai.

Walaupun tasik ni dpt gelaran tasik malapetaka dr org tempatan, tp ramai je yang mengadakan xtvt2 musim panas seperti berkelah, berenang dan berkayak. Ada jugak org berjogging dikawasan jalan kaki sepanjang tasik ini.

Jom tengok pemandangan di sekitar tasik ni. Pastu kita tgk 2 org yang tak berapa nk betul semalam. hahahahahhahaha








posted under , , , |

7 critics say:

fauzi said...

kelakar tgk pix yg ada shadow last skali tuh..
hahahh

aRa said...

Wooo...tasik hasil dr volcano???takut...dah tak aktif ke???

Wah...ramping nye izan...suka tgk tau...mana ade gemok pun...tapi yg tang kangkang 2 no comment...agagagaga...tapi melawak la pic bayang² itew...

Izan said...

to erin -

tu la aksi2 sewel di suatu petang ketika angin sepoi2 bahasa. hahahahahaha

to farah -

bayang2 mmg la ramping. cuba tgk betul2 lemak semakin mengganas. hahahahahah. betul la kata org2 tua. bila da kawen mesti badan mengembang. huhuhuhuhuhuhuh

axim said...

awat gambaq last tuh duk mengangkang lak dua dua..haha

Izan said...

to axim -

tu la aksi2 org tak berapa nk betul di waktu petang. muahahahahahah

NuRuL FaRiHa said...

suke la nampak cantik esp shadow tuh...

Izan said...

to fariha -

hehehehe. thanks!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month