penatla

Dua tiga arini tak larat ler nak update blog. Malas pun ada. Bukan apa, bila da penat membuat keje2 rumah rasa nk lepak2 bersama suami tersayang. Ingt tak penat ke kerja surirumahtangga ni. Aduh... Penat woo... Nasib baik la tak dak lg si kecik. Klu tak mmg tak larat nak kepung sana sini. So Erin rasanya i tak bersedia lagi la nak jd cam u. Bila masak je ada si kecik dok menyanyi kat sebelah. (means dok menangis). Waaa.... silap2 aku pun nangis sekali. Hahahahaha


So guys.... Just wait and see. Klu rajin nanti aku akan muncul lg dengan cerita2 mengenai kehidupanku di perantauan ini.


Yeah.... Mari Kita Pergi Honeymoon



posted under , |

7 critics say:

Hilma Rashid said...

wah..xsedia lg..
mmg, kalo xsedia lg better jgn ada lg
sbb kene sedia zahir n batin
mental juga begitu
kalo x, nnt mcm mana kan nk jaga anak yg dok meraung mlm2 mtk susu
aduhh..
masa tuh la rasa kene tido puas2 sblm ada anak
hahahahhaa..
erin pon lom update lg hari ni
malas gak sbb ada si kecik dok nyendeng kt laptop nih
org nk tekan, dia pon nk tekan
aleh2 sama2 xyah tekan lg bagus!!

PHATABULOUS! said...

penat ke housewife...? mula lah aku nak pikiaq biru nih... hihihih

NuRuL FaRiHa said...

hikhik aku sempat melawat tak sempat mereka ayat blog ku

aRa said...

Agagaga...jgn mls update...sonok ar jadi housewife...leh jaga org kita sayang...uit...nak p honeymoon lagi ka???

Izan said...

to erin -

tu la rasa2nya belum cukup lagi la persediaan zahir dan batin. terutamanya persediaan mental. huhuhuhuhuhu

to syima -

yela tu. penat tu termasukla semua package.surirumahtangga keje siang malam wooo. kahkahkahkahkahkah!

to fariha -

tu laingat sennag ke nak wat karangan kat blog ni. hahahahahah

to farah -

mmg ar seronok jd housewife. tak payah pi keje.hehehehhe. tp keje mengemas memasak membasuh. waaa... penat tau. nak ada org gaji tu cam melampau la plak kan.

nak ikut ka pi honeymoon?? mana ada sajer merapu je tu. bab malas nk update. heheheheh

axim said...

wow like an angel......speechless..

Izan said...

to axim -

like an angel ke? thank you! thank you!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month