teknologi

Zaman sekarang ni macam2 teknologi ada untuk memudahkan segala pekerjaan seharian. Teknologi yang canggih juga amatla menguntungkan surirumahtangga seperti diriku ini. =)

Antara teknologi yang amat bagus sekali ialah mesin basuh pinggan yg wujud di dunia ini. Yeah... tak payah nak basuh pinggan. Masukkan ajer pinggan2 yang nk di basuh kedalam mesin basuh pinggan ini. Masukkan pencuci basuh pinggan then setkan programnyer. Pinggan juga akan kering sendiri. Bila da sudah, da boleh susun terus pinggan2 ini di tempatnya. Baguskan.. Bahagianya hidup...






posted under , |

7 critics say:

aRa said...

Okeh...sgt jeles okeh...i kena cuci pinggan sdirik...boring okeh nak cuci pinggan...i tak suka...tak suka...tapi mesin ni mahai ar...tgu dapat laki kaya raya br i beli...kat sana idak la mahai sgt kan...

SueGinola said...

Salam Izan..
Wa..bestnye..kalo ade kat rumah me cm gini sonangnye..nk tanya..kuali n periuk boleh sumbat gak ker?

eedany said...

nak ada macam tu kat rumah juga...

jadi jari jemari ku tak kasar lagi...hiks.

:)

Izan said...

to farah - dulu kat msia pun selalu kene bising ngan mak ok. asyik2 kene basuh pinggan tensen betul.

harga tak tau la brapa bab mmg da sedia ada kat umah my husband ni.

to sueginola - rata2 umah kat italy ni sume guna mesin basuh pinggan bab derang malas basuh pinggan termasuk la saya. hahahahha

dlm mesin basuh pinggan ni boleh sumbat semuanya periuk belanga. ikut saiz mesin jugak. klu kecik buat 2 trip basuh pinggan.

to eedany - mmg bagus gak teknologi zaman skang. mmg sesuai untuk wanita yang berkerjaya dan tak de byk masa kat dapur dan jugak org malas basuh pinggan mcm saya. heheheheheheh

fauzi said...

a'aahh.. mmg senang
unfortunately, i dont have it
mesin basuh pon tuan umah bagi free2 je..
hehhe..jimat..jimat..!

lily lotus said...

bahagianya idop! hehehehee...ni mesti kulit tgn halus btul..maklumlah dh lama tak kena sabun basuh pinggan :P

Izan said...

to erin - erin, sebelum blk msia beli la mesin basuh pinggan tu bwk balik. mana tau kot2 kat msia mahal sgt ke kan?

to lily - ish mana plak tak penah kene sabun basuh pinggan. klu pinggan sikit tu basuh pakai tangan je la.takkan nk pakai mesin jugak. melampau la tu. hahahah

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month