dormi dormi

Suka sangat lagu ni. Sila layan yer kengkawan... Dormi Dormi maksudnya tidur tidur

Sebabkan aku suka lagu ni, Mirko selalu mainkan gitar lagu ni kat aku. Sukanyer...




posted under , |

9 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

lagu aper nih???macam best jer... =)

Izan said...

to fariha -

lagu italy... saya suka. best kan? tp lagu ni da lama da. bukan lagu baru

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

slow melody at the beginning.. nice wat..
i like too

Mieza said...

wah romantika de Amor....

bestnya klu hubby akak mainkan gitar camni...ni tdk dengkur dia je akak dgr...:p

PHATABULOUS! said...

aku ingat ko suka lagu ni sbb ko suka tido..

aku pasang lagu ni tak sampai 30 saat aku dh dgr housemate aku berdengkur... power giler lagu ni.. ok ok aku kena kuar, sbb aku pun dh mengatuk jugak... bye bye..

Izan said...

to erin -

tu la kalau lagu2 slow mmg izan suke. layan...

to kak mieza -

hahaha.... husband akak kira nyanyikan untuk akak dlm tidur dia kot... =)

to syima -

mmg aku suka tdo pun. hahahahah tak payah dgr lagu ni pun aku leh tdo ngan nyenyaknya...

NuRuL FaRiHa said...

hahaha syima sengal ader ke suh housemate dier dgr lagu nih konpem member tido....

ayu.ayuthya said...

ngeh.. aku juga mau dipetikkkan gitar oleh pria idaman. hiksss

Izan said...

to fariha -

dia ngantuk tahap giler la tu. hahahahaha

to ayu -

apa lg. cari la pria idaman tu. da jumpa blum?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month