popcorn lagi

Mari kita tgk camana mesin popcorn ni berfungsi. Senang kan.... Boleh buat popcorn bila2 masa sahaja....


posted under |

6 critics say:

aRa said...

Opocot...agagagaga...izan...mahal dah mesin itew??? sungguh senang dr nak buat lam periuk...

Izan said...

to farah -

tak mahal la farah. yang kitorang punya tu 10euro je. Lebih kurang 50ringgit. senang kan nak buat. pastu da siap tu letak la apa yang nk letak. butter ke apa ke. hehehehehehe

ayu.ayuthya said...

Ya, aku suka la mesin tuh izan, meh post kat aku. Hikssss

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

izan, just nice...
siap melantun2 lagi!
tp, cukup ke skit tuh je nk mkn berdua nih
hehehhe
nk tgk movie dlm umah kee?

sukahati said...

biar betol 50 hengget jer...murah2...bleh la order cemni
wess...dah lama aku takd gr ko gelak...hihi...rindu laks

Izan said...

to ayu -

kat msia tak de ke jual mesin camni?

to erin -

buat skit bukan apa, izan tak makan pun. Husband sorang je yang makan. Rinsu nk makan popcorn yang ada caramel.

to som -

weh, ko rindu kat aku ke? terharunya...

p/s: ko still keep in touch ngan sapa lg? tobbake apa citer?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month