ramainya

Ari sabtu aritu kitorang kuar la nak amek angin. Nak pi makan aiskrim. Yela musim pans ni kan. Mmg tekak ni rasa nak makan aiskrim je. Kitorang kuar dalam kul 6 petang. Bila sampai kat tempat tujuan, org punya la ramai tak hengat.....


Tgk la gambar2 ni... Ramai kan manusia yang tengah melepak2kan diri. Baik tua muda sama je. hehehehehehhe. Dok tgh syok tangkap gambar bateri kong pulak. Huhuhuhuhu. So tak dpt la nk letak gambar bebanyak. Tak dapat jugak la nk tunjuk gambar aiskrim yang sedap2 hingga menjilat jari. =)






posted under , , , |

5 critics say:

enrico24 said...

hey kak,bila nk bwa aku ketempat ni?asyik duk umah je aku,bosan tul la,tension la duk sni.huhuuh

aRa said...

Mmg sakan org melepak...kat kuantan musim ngah hujan je...tapi hujan nye tgh mlm...syooook tdo...agagaga

Izan said...

to shariman -

ko ajak la mama kuar ke. suh la depa dtg sini.

to farah -

skang ni klu dok umah panas bab tu la sume org kuar rumah. hehehehheheh

Hilma Rashid said...

izan,
ramainye
masa utk bersantai kt luar la tuh
tp matahari dh xde plak kn?
yelah..
mgkin juge sbb musim cuti
kt cni pon musim cuti baru tamat
sbb bebudak pon dh masok skolah blk
izan,
ur parents akan blk msia bile?

Izan said...

to erin -

mana nak ada matahari sgt. da nk mlam da masa tu.

kat sana budak skolah da abis cuti ke? kat sni dok tgh cuti lg smpi bulan september. cuti panjang...

my parents tak tau balik bila.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month