kene paksa

Semalam masa Mirko pi sembahyang Jumaat, aku stay kat umah mak aku. Sajer nengok org tengah buat kuih raya ( lupa lak nk tangkap gambo kuih raya yang mak aku wat ). Then bila nak balik mak aku bekalkan la roti jala ngan kari ayam turki ni kat kitorang untuk berbuka puasa.

Huh, korang ingat Mirko makan ke? Jenuh aku paksa dia makan roti jala ni. Last2 dia takmau makan. Dia tak pernah makan sebelum ni so kekadang dia takut nak makan. Geram je aku la dia ni. Tu yang kekadang malas nak masak pelik2 kat umah ni. Kalau masak ayam masak kicap ke 3 pinggan nasi dia tambah. Bagus gak tak payah aku nak bersusah payah nk buat roti jala. Da ler tak reti nak buat. Hahahahahahha



Selain dr roti jala tu aku wat kebab. Ha.. kebab main hentam jer. Buh kobis bawang segala then buh daging yang telah direbus ngan sedikit perencah kari. Pastu buh cili sos ngan mayonis. Kebeb negara mana tu??? Kebab cara aku da... Hentam je la kan.. Janji perut kenyang...

5 critics say:

ladyell said...

apa dh jadi dgn roti jala tu arini...tong sampah ke tempatnye...ish!kesian...

kebab apa tu izan buat..?

rasp said...

uish roti jala..sodap tau, tapi agak malas nak buat kan.. kebab pun sodap..bak sekeping..

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

sdpnye tgk roti jala
tgk awk buat kebap gulung tuh pon sedap
aduhhh
menduga tol la...

Izan said...

to ladyell -

ish tak ke tong sampah roti jala tu. esok harinya pergi lg umah my parents so bwk ke sana blk makan beramai2.

to rasp -

mmg malas @ tak pernah buat pun. hahahahahahahhaha

to erin -

bukan erin pernah buat roti jala ke? erin lg pandai dr izan bab masak memasak ni. =) kebab tu izan buat main hentam je erin. =)

aRa said...

cam sedap je kebab 2 tau...agagagaga...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month