takde keje




Ni la akibatnya kalau suami seorang fotografer. Aku selalu jadi subjek dia untuk tangkap gambar. Tp tak pe aku pun selalu jadikan dia mangsa kamera aku jugak. Hahahahahahah. So kira fair la kan...

posted under , , |

9 critics say:

Mieza said...

wah ko cam model grill jer...cantik dapur ko yang...pndi laki ko snap gambo...:D

sukahati said...

aku tgk ko dah berisi skit laaa

Izan said...

to kak mieza -

cantik ke? thanks! mana tak pandai snap gambo da nama pun fotografer. hehehehhe

to som -

berisi sikit??? sikit apa nyer.. banyak ooo... aku da naik 6 kilo. sapa nk jawab.. bulan pose ni pun berat maintain jer. tensen aku. huhuhuhuhuhu

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

wah masak apa tuh...?
utk buke puasa ek?
eh, izan, skali skal citer la pengalaman suami berpuasa
ok tak khabarnye..?

NuRuL FaRiHa said...

suke suki laki ko amik gambo...
hahaha sok aku dating yea!!!

NuRuL FaRiHa said...

6 kilo????pergh aku berjaya bluetooth kat ko upenyer...

Izan said...

to erin -

izan masak simple2 je bila berbuka. kekadang tu lg stengah jam nk berbuka baru start masak. pastu mula kelam kabut. hahahahahahha

to fariha -

to la ko rupa2nya yang bluetooth lemak2 ko kat aku yek. aku nk bluetooth kat sapa plak ni yek. nak wat ala2 tag gitu. hahahahahha

aRa said...

lawa selipar...agagagaga...izan...awat dah berisi ni...hang peknant ka??? agagaga...gelak i dgr lemak di bluetooth kan...agagagaga...rasa nya nak anta via bluetooth kat rieha ckit...agagaga...i dah byk sgt lomak...agagagaga

Izan said...

to farah -

peknant lemak je... hahhahaha. lemak berleluasa da ni. Da lama tak pi jogging.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month