jamuan raya

Ni alkisah ari Ahad aritu. My parents wat open house. Sapa kata umah da kosong tak leh wat open house. Kosong tak kosong sangat la... Pinjam la pinggan mangkuk dr jiran tetangga. hahahahaha.... Walaupun sibuk packing barang tp persiapan raya tetap dibuat. Siap gantung kad raya lg ha. Jangan tak tau. Tp kad raya tahun bila tak tau la kan. Hahahahhaha. Pecah rahsia da....

Antara tetamu2 yang hadir semestinya semua orang2 Malaysia yang bekerja di Embassy. Turut hadir kapten baru yang akan menggantikan bapak aku nnt. So meriah la jugak kan...


Amacam cantik tak rumah?


Lemang mesti ada. Kalau tak de tak meriah la raya. Lemang buatan sendiri

Kuih raya pun banyak.

Antara hidangan yang disediakan

Seperti biasa chef kita tak lain tak bukan Chef Shariman


Mari bergambar ngan budak tak reti nak senyum

3 mak dara pingitan =)

wah... meriahnyer raya.. jemput makan... tambah nasik...

posted under , , |

6 critics say:

Mieza said...

meriah kan walaupun di perantauan...:D

sukahati said...

sempat lg buat open housee....:p

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

wah..
lemang buatan sdri tuh yg menarik perhatian
siap ada tali2 tuh
sah2 xgune buluh ye tak
sape yg buat tuh?
terer giler!!

Izan said...

to kak mieza -

tp tak semeriah kat Msia. =)

to som -

sempat... open house mmg wajib tiap2 tahun...

to erin -

mana nak cari buluh kat sini. sapa lg kalau bukan mak izan. mak izan mmg expert dalam bidang masakan ni. izan je tak menuntut ilmu masakan dr dia. huhuhuhuhuh

rasp said...

uish pandainya ur mum buat lemang tu.. creative aaaa.

sis, ramai gak tetamu tu, meriah! leh terlupa jap berada di perantauan kan...

aRa said...

rumah kosong pun klo mknan sodap...msti meriah nye...lemang italy gitu kan...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month