back to normal


Hahahahahhaa... Mesti korang terkejutkan. Selepas aku tukar layout aritu blog aku tak berapa nak stabil. Bila aku bukak blog je layout aku ada masalah dan tetiba satu aritu aku terkejut napa layout aku da tuko kepada layout lain ... Ni mesti ada prob masa aku edit mengedit. Maklum la aku ni bukannya terrer sangat. Da tu tak de banyak masa nak membelek sana sini. Banyak urusan rumahtangga yang nak diuruskan. =)

So guys i'm back to normal.. Rama2 ku tetap menjadi pilihan. Tunggu la nnt aku tukor layout balik kalau aku ada masa. Ada sesapa nk sponsor aku kah. Hahahahahahha... Perasan la plak..

posted under |

3 critics say:

lily lotus said...

yup..butterfly ni jugak yg suits dgn u ;)

rasp said...

tempat jatuh lagi dikenang, ingatkan pula tempat berblog..harus kembali pada yg asal *ihiks*

aRa said...

Owh...ni last comment kan...agagagaga...byk nye merpati...i suka tgk...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month