musim tag bermula

Aku kene tag da... Dua org tag aku ni. Orang yang mengetag aku ialah Som dan Rasp. Apa yang derang suh aku buat? Jom kita tengok.

Law & Order!
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag ur frens

Ha.. Gambo ni fresh lagi. Baru kuar dr oven. Aku berselubung ha, apa lagi kalau bukan sebab sejuk... Heater tak leh nak pasang selalu. Mana taknyer gas heater mahal la weh... Tahun lepas je hampir 2000 Euro dibelanjakan untuk gas heater. So untuk menjimatkan perbelanjaan, siang2 pakaila sweater.

Nak kene tag org la kan. Mesti tag mana leh tak tag. Mangsa keadaan adalah:
Farah Faizul
Fariha
Syima
Shahurin
Senorita Violet

Malas arr nak tag reramai. Sesapa yang nak buat tu silakan la yer...

posted under , |

11 critics say:

~ Lady ell ~ said...

izan,i dh tag syima pn...die tk dpt nk buat..ada urusan yg tk dpt dielakkn katanye...

btw izan,nice picture...

Mieza's Penny said...

comey n sweet jer...sejuk ek yang...kat sini msm panas x menentu...:D

Erin Rashid said...

alamak kene tag la plak..!
ok nnt erin buat
ada 2-3 tag lg kene buat ni
hhuuhuhuh..

sukahati said...

awat cam malam jer???

Izan said...

to ladyell -

oooo yeke.. rsa2 dia sakit gigi la tu...sian...

to kak mieza -

tu la kak, ari2 bersweater kat dalam rumah

Izan said...

to erin -

kalau da nama surirumah tu mmg la sentias sibuk. buat je bebila erin nak buat

to som -

yela skang ni siang pendek. kul 4 je da mula gelap. tu yang bertambah sejuk tu....

RiEz said...

aku akan buat biler aku free skang serabut sangat...penuh sangat kepala pasal 2 bln lagi nih...

rasp said...

sis, thx sudi buat...cam lady eskimo aaa pakai bulu2 tu *ihiks*

Anonymous said...

huhu..ala izann....
nnt aku buat key..
nak amik gambo yg leceh tuh..
huhu..

selamat berhibernasi!! huhhuhu

RiEz said...

hahaha aku dah kotakan tagged eh janji ku...sile menengok gambo ku sengal time ini eh...

aRa RaMaDhAn said...

i dah buat...agagagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month