madagascar

Hari minggu aritu gi supermarket, pastu kat bahagian jual buah2an ternampak buah laici. Masa kat Msia dulu suka sgt minum air laici. Tp laici mesti laici dalam tin punya. Laici fresh tak pernah jumpa. Tak tau la kot2 aku jer yang tak pernah jumpa kan, ntah2 wujud je buah laici kat Msia.

Buah laici yang aku beli ni datangnya dr Madagascar. Jauh tu. Lama sungguh tak makan buah laici. 2 hari je, abis aku belasah semuanya. Belasah sorang2 lak tu bab Mirko tak berapa nak kenal buah laici. Bagus gak kan makan sorang2 ni.

Gambar isi dalam tak de lak aku tangkap bab tengah kusyuk benor menghayati buah laici ni. Heheheheheheh





posted under |

5 critics say:

Erin Rashid said...

cerita pasal madagascar nih
dh tgk kartun madagascar 2 tuh..?
best tau!
hehehe..promote..promote!

NuRuL FaRiHa said...

muahahahaha sengal nyer ader gak en laici disana selamat makan eh...

rasp said...

hehehehe ingatkan tgk crite cartoon madagascar :D

aRa said...

Owh...kat Msia dah ade buat Laici fresh...dtg dari mana??? I tak tau lak...tak pernah tanya...Awat kulit laici 2 kaler brown??? Ka pasal lighting kot wat warna cam 2...Laici yg i jmpa kat Msia kaler merah...agagagaga...

handmade jewelry said...

cool blog

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month