bawah katil

Kat sebelah katil aku mesti ada air mineral bab aku malas nak ke dapur bila aku haus semasa berada di depan komputer atau pun waktu malam. Dua tiga hari ni aku selalu tak jumpa botol air mineral aku. Tiap2 ari aku amek air mineral baru dari dapur. Kadang2 tu tak ingt air mineral aku da abis ke blom. Tgk kat dalam tong smpi ada je dua botol yang da kosong. So mesti aku da abis minum la tu. Suami aku kata cepatnyer air habis minggu ni. Tu la aku kata, kita kuat minum kot dua tiga hari ni.

Rupa2nya sangkaan aku meleset. Tengok2 kat bawah katil apa yang aku jumpa. Hahahahahahahaahahahahahahah... Sini rupanya botol2 air mineral aku menghilang. Sampi 3 botol air mineral kat bawah katil. Suami aku geleng kepala jer bila aku suh tgk apa yang ada kat bawah katil.


posted under |

7 critics say:

eya said...

seb bek x nmpk abuk bwh katel,kalo bwh katel kite tu da penuh da abuk.

Kujie said...

bawah katil kak jie bkn saja botol air..... botol bedak pun ade..

hehehehe

rasp said...

camne leh jadik cenggitu errrmmm...
kalo i check bawah katil i agaknya khazanah apa lah i jumpa :D

NuRuL FaRiHa said...

huhuhu botol2...

~ Lady ell ~ said...

pandai pulak botol air tu menyorok bawah katil ekk.

lily lotus said...

haha! bergelimpangan botol mineral ko..clean n clear u bawah katil ko

aRa said...

agagagaga...sama perangai mcm i la...suka bw botol air sebelah katil...kes mls nak bgn klo tetiba rasa haus...tapi hang mmg ganas...smpi bwh katil...agagagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month