buah jalanan

Berdekatan ngan tempat keje aku, tepi2 jalan penuh ngan pokok buah limau. Buahnya mmg lebat sekali. Ari2 aku tengok cam tak de sapa pun yang nak kutip. Kalau kat Msia ni aku rasa mesti da lama kene kebas ngan org kan?


p/s: kat sitiawan depan rumah kawan aku ada pokok jambu air, buah jambu air dia selalu kene kebas ngan org. Hari ni tgk buah banyak atas pokok. Esok bangun pagi2 buah da tinggal sikit da atas pokok. Orang kebas!!!!

posted under , |

5 critics say:

e_ja said...

hmm betul2 klau kat msia x smpat nk tgk pokok boleh berbuah selebat itu klau x dijagakan..mmg dh lama kene kebas..huhuhu..

NuRuL FaRiHa said...

muahahaha tau takper mempelam depan umah aku kat stewan dulu pon nasib nyer sama jugak...hahaha...

rasp said...

kalo kat m'sia, dah slamat dah buah tu..u leh tgk ramai bukak gerai jual balik limau tu ngehehehe..

p.s : hepi b'lated bday darling!
wishing u all the best life to offer!

eya said...

org mesia kan jakun2..hak org dia anggap hak sndri. omputeh je x heran mende2 nih. btl x?

aRa said...

i suka mkn buah limau...hiks...asal dia manis ajor...klo dia masam...mau sepet terus mata...agagagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month