carnivale

Sepanjang minggu lepas merupakan perayaan 'carnivale' kat sini. Perayaan ni mereka merayakan dengan memakai pakaian beragam. Sepanjang minggu tersebut boleh dilihat kanak2 berpakaian pelbagai pakaian beragam. Bukan setakat kanak2, org dewasa pun sama.

Erin pun ada cerita pasal perayaan ni dekat blog dia. Macam meriah jer kat sana. Kat Italy plak perayaan ni di sambut secara besar2an dan meriah sekali dekat Venice. Kat tempat2 lain plak cam biasa jer.

Pada ari ahad minggu lepas adik Mirko pun ajak kitorang untuk join diorang sempena perayaan beragam ni. Masalahnya aku mana ada pakaian beragam nk dipakai. Mirko ada la pakaian ala2 koboi untuk diperagakan. Pada hari ahad aritu majority memakai rambut palsu. Ala2 afro pun ada. Ada jugak yang memakai topeng segala.Lastly aku ngan adik Mirko pun amek keputusan kitorang pakai rambut palsu je dah la. Baju atau topeng tak de pun. Lagipun kitorang buakn beriya2 sgt nak menyambut perayaan ni.




posted under |

9 critics say:

eya said...

bestnye ade mcm2 perayaan kan izan..adik mikro tu da mirip cm izan lak..ekeke

sWeEtdARLinG said...

waaahhh syok tau pakai beragam ni...

Signorina Syima said...

beb... mirko nampak muda la...

sukahati said...

wahhh....blonde tuh :p

lily lotus said...

uish! kelasss ko!

Erin Rashid said...

rambut palsu tuh sesuai dgn izan la..
1st time erin pakei rambut palsu adalah masa amik gmbr kawen dlm studio.
hehhe..

adik hang said...

sabah,u look like a 'beach'
hahhahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aRa said...

Wuhuuuu...cantik siot signora...Sesuai la rambut 2 ngan hang...serious suka i nengok...

rasp said...

nampak beza sungguh u berambut blonde gitu...tapi tetaaap gorjes!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month