perihal diriku

Nama aku naik banyak kali kene wat tag ni. Maaf la yer korang. Aku ni mmg suka wat pekasam tag korang. =)

Nama timangan anda

izan - sume org panggil aku izan =)
kakak - sedara mara panggil aku kakak sebab aku anak sulung

nor - tak pernah dibuat org panggil aku dengan nama ni. tp kat tempat keje kat sini derang tak reti nak sebut nama aku.


Anda seorang yang

garang (orang la kata. aku pun tak berpa nak pasti)
pemalu

sensitip ( mudah sgt berguguran air mata dan cepat terasa )

pendendam. hahahahahaah.


Insan teristimewa, describe kenapa dia sungguh istimewa

Mirko... kalau tak idak ler aku kawen ngan dia. He's so caring, romantic and funny =)


Lagu kesukaan yang di layan skang
James Blunt =)

Makanan kesukaan

Jangan tanya pasal makanan. Sume aku suka... Ada sesapa nak belanja tomyam???


Warna kesukaan
Biru

Putih

Hitam


3 benda yang wajib ada dalam beg

Purse
Handphone Kunci rumah

Kali terakhir nangis dan kenapa
Apesal la tag suka sgt tanya pasal nangis. Next question please...


Tag 6 rakan yang lain

Malas la nak tag org lain. Ramai pun yang da buat. Lagipun ramai jer yang mls wat tag cam aku. Hahahahahahaha

posted under , |

12 critics say:

aRa said...

Agagaga...nnt i nak buat tag ni...wat penuh blog i...Agagagaga...Signora...u tak jwb bila kali terakhir u nangis...agagagaga...tgk hindustan ke?

Gieyana said...

Izan..I also love romantik guys...ehemmm camna leh kenal hubby?

~~ciklinn~~ said...

dik nanti ajar akak ckp sana..hehehe satu hari satu.... buat tutorial kat sini yerk....

rasp said...

kita serupa bab hati tisu tu :)
tapi u tak nampak cam garang pun sis..

Erin Rashid said...

muahaaa..
erin pon kene tag sebegini rupe
dari blogger ina
hari rabu baru masuk entry tuh
scheduled entry la!

pudding pie said...

kite pun ske biru! hehe

Izan said...

ARA -
sila jawab tag anda yang terkumpul tu. hahahaha. last nangis sila baca tag sebelum ni =)

GIEYANA -
kenal my husband masa i keje dulu kat sini. heheheheh..

CIKLINN -
saya sebelum ni ada jer wat tutorial bahasa italy. try gi kat tag italian language. =)

RASP -
mmg tak garang pun. tp kawan2 ada yang ckp i ni garang. kene tanya derang la kan. =)

Izan said...

ERIN -
tu la erin oi.. kiri kana kene tag. tak menang tangan nak buat =)

PUDDING PIE -
biru itu kan tenang... sejuk mata memandang =)

tipahvogue said...

sensitip??? leh geng nih!!! shopaholic tak?? wakakaka..

RiEz said...

hahaha tag amat bagus tapi aku gak kemalasan sangat tahap babunzi...

Dee said...

meh sy belanja izan mkn tomyam..sy pun suka tomyam..

Izan said...

TIPAHVOGUE -
satu geng la kita yek. shopaholic tu tahap yang masih boleh dikawal lg . hehehehehe

FARIHA -
aku pun simpan tag wat pekasam. bila rajin baru la aku wat. =)

DEE -
jom tomyam!!!!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month