penanda meja pengantin

Alkisah majlis perkahwinan sepupu Mirko awal bulan aritu. Masa jamuan makan kat restoran, atas meja setiap org diletakkan penanda tempat duduk. Meja untuk family kitorang meja nombor 5. Penanda tempat duduk untuk setiap pasangan adalah 2 pasu kecil di atas. Satu pasu bunga rose putih (bunga hidup yer, bukan bunga plastik), satu pasu lagi daun berbentuk hati. Daun tu pun daun betul. Kata mak Mirko daun hati tu akan tumbuh pokoknya kalau disiram hari2. Hari2 aku siram daun tu, so kita tunggu dan lihat jer la hasilnya.

posted under , |

12 critics say:

RiEz said...

ye ker...wah siram weh nanti expose eh..

rasp said...

ala sweetnya...
moga2 pokok daun hati tu hidup laaa, tingin nak tengok bila dah besar...

neezareef said...

bunga hidup??? wah bestnye..harap bunga tu lasting la hayat dia

cin said...

ermm cantek ler daun tuh terbentuk jer lovenya

sWeEtdARLinG said...

uuh unik...!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...sgtt menarikss...

Dee said...

wow..cantiknyer..nti kalo pokok daun hati tu dh besar leh ar tgk..

lily lotus said...

aduhai sweetnya...

Diarihatiku1976 said...

wah.. seronoknya... tak sabar nak tgk apa yg akan jadi... ppsssttt... nak satu pokok tu leh tk... hhahaakk...

eedany said...

cantik...memang cantik.

menjadi tak pokok bunga tu? kalau menjadi bestnya!

@xiM said...

sabar..
nanti pasti membuahkan hasil..
:)

oneyani said...

comelnye..kat malaysia mane nak dpt mcm ni??

buat sendiri lor..ehhehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month