raya kedua

Jemput makan... Raya kedua aku pi rumah Kapten. Kapten yang meggantikan bapak aku kerja kat embassy sini. Hari tu makan soto. 3 kali aku tambah. Giller. Mirko kata aku sorang yang tak berhenti2 makan lg. Lapor + lama tak makan soto + soto tu mmg sedap


- me and sofia (anak kapten) -
pandai masak dia ni. aritu siap wat murtabak lagi. malu aku, aku mana reti wat murtabak =)

- as usual i'm addicted to syasya -

- karaoke siot... masa ni aku da balik. so curik gambr ni dlm facebook bapak dia -

- bergambar ngan mak syasya -


- bergumbira di hari raya -

posted under |

8 critics say:

Ms AiReEn MoHd said...

amboi ni baju tah keberapa pasang ko tah...byk tul ko baju raya babe...duk luar mesia pun beraya sakan ko ekk..best best mmg best ekkk

Izan said...

HAKUE ERYN -
weh, baju ni sume recycle punya. hahahahahah

Signorina Syima said...

sikit lagi tak terbeli baju kurung biru tu... hahahha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

selamat ari raya sis.....

Erin Rashid said...

takper izan,
erin pon tak reti wat murtabak
kita serupa... hehhehe
apa pon, slmt hari raya kkk
jgn sedih2 jauh diperantauan

♥TeE♥ said...

Wah wah wah best nyer makan besar..Izan klu org lain masak sedap ajer kan..mkn tambah2 pun takpe raya kan..Tee pu tak pandai buat murtabak..dont worry kita sekapal lah..

atty's said...

salam aidilfitri izan..

kty pun mana tau buat murtabak..

lily lotus said...

wah..sakan ko beraya mcm kat mesia..hihi

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month